Verslag demo Cafferata 22-09-2011

Even als particulier komen kijken en wat meteen op valt is de professionaliteit van Cafferata!
Al hun producten zijn maximaal gevuld, boeketten waarvan je omvalt, precies wat de consument wil hebben als die geen prof vuurwerk wil. Ook geen poespas met product omschrijvingen, artikel nummer noemen en aantal shots en prijs, meer niet. Strikt zakelijk. Erg objectief.
Cafferata zit met hun producten denk ik wel het dichtst bij prof vuurwerk.
Soms dacht ik aan samples, maar het kan natuurlijk ook gewoon echt productie materiaal zijn.
Ik heb er iig een paar op mijn lijst staan.
Finale was erg fijn!

Ik ben erg benieuwd wat anderen vonden bedankt voor de informatie tot dusver! ik kijk erg uit naar het beeldmateriaal, cafferata is m'n favoriet sinds vorig jaar!

Aan de crewleden, zullen jullie nog wel de films plaatsen van de geschoten artikelen in de desbetreffende topics?
Ik heb een aantal prachtige cakes gezien waarvan ik de naam kwijt ben.

Hierbij hebben we dan nog de Grande Finale van de demo bij Cafferata Vuurwerk 2011! Gefilmd door Mike (Mattenfreak)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldige afsluiting, maar wat is er met het geluid aan de hand op het eind van de film? Het lijkt net een oldskool Starwars geluidje al die knallen.

Die salutes had ik niet aan zien komen... Gruwlijk!
Echt geen grandioze finale. Erg leuke muziekkeuze en heel mooi vuurwerk.
Die mines, zijn dat nou die Cafferata mines?:shocked:

Kan iemand de schietlijst plaatsen? Bij voorbaat dank.

Cafferata.
Screaming Eagle.
Palm Island.
Super Wave.
Mirage.
Vuurwerktoppers
Chrysantium Legend.
Dancing Dreams.
Golden Heaven.
Tornado Power.
Army.
Napalm.
Desert Storm.
F-16.
Bullet Rain.
Xplosion.
X46.
X62.
X70.
X78.
Dragon.
Fear Thunder 1.
Fear Thunder 2.
Fear Thunder 3.
Fear Thunder 4.
Showtime.
Brocade to Color.
Golden Wave King & White Blink.
Various Willow.
Double Brocade King.

grtz

in een woord WOUW wat een demo finale zeg! Cafferate heeft even laten zien wat ze in huis hebben,

petje af!

Hierbij mijn filmpje van de finale tijdens de demo op vrijdagavond 23 sept. jl.
Heb na het zien van de "knal-finale-knip" van Mike ook even die van mij voor de liefhebbers apart erbij gedaan.

Complete finale cafferata
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

KNAL FINALE (30 sec.)
+ YouTube Video

Gr. Teejoo

Haha, heel vet, zo te zien wel andere mines op het einde, maar die klappen maken het weer heerlijk af! Mooie kwaliteit Teejoo, super! :D

Op deze film zie ik nu dat de Whirling to Blink groen met rode blinkers heeft en ook echt blinkt... Was dat altijd al zo (en waren de andere filmpjes dus minder van kwaliteit of iets), of is deze aangepast?

Vond het zo eigenlijk wel een erg mooi cake.

Bedankt voor de mail. Herken veel producten terug van de Showtime collectie. Zag ook een Horsetial cake voorbij komen? Deze heb ik nog niet eerder gezien. Is deze nieuw in de collectie van Cafferata?

Back
Bovenaan