[Verslag] Bezoek aan Broekhoff 23-07-2008

Zo dan, als ze echt een hartje vormen, ga ik , ondanks mijn afkeer voor pijlen (voor eigen gebruik ivm risico), deze jongens zeker aanschaffen.

Laatst bewerkt:
go de bunkers komen mij bekend voor
ik was er vorig jaar in levende lijven bij samen met mijn vader
ik stond toen zelfs op 1 van die fotos . haha haha :devil::devil:

pijl met hart

pijl met hart

:cry:Ze hebben in het boek staan dat de pijl bij benadering een hartje vormt. Dus het zal wel niet kunnen uit zo'n pijl. Anders hadden ze er wel neergezet dat het wel een hartje als effect heeft. Kan me ook niet voorstellen dat het lukt. Dus worden we misschien wel misleid????

Kan je daar al een voorbeeld van geven? Zodat we weten waar we ongeveer rekening mee moeten houden.

Broekhoof gaat zijn inkoopprijzen met 10-15% verhogen. Dat betekend dat de winkelverkoopprijzen met 20-30% zullen stijgen dit jaar!!!!!!! Heb de prijzen gezien en hoop dat ze nog tot inkeer komen. Jammer want ze worden hiermee wel prijsleider van vuurwerkland!!:angry:

heb al een paar prijzen gezien en vond het wel meevallen eigenlijk...

was jij niet die monique die zo pro BKV was....

De folder die jullie hebben gekregen is dat van deze jaar of van vorige jaar? Met de nieuwe producten ofnie als dat zo is zou je dat zo vriendenlijk willen zijn om er een foto van te maken en ons een voorschot te geven van de folders :D daar zou je ons als vuurwerk freaky erg blij mee maken!

We hebben geen folders gekregen. De folders zijn op dit moment nog niet uit.
Wel kregen we een dikke catalogus mee, bestemd voor wederverkopers.
Ik denk dat de folders binnen niet al te lange tijd klaar zijn.

Zou je dan zo vriendenlijk willen zijn om is wat foto's te maken van Het catalogus zo dat wij ook een beetje een beeld kunnen krijgen:D

Staat er voor dit jaar nog een bezoek aan Broekhof gepland, het is een beetje stil rond deze importeur. laatste bezoek dateert uit 2008 namelijk en ik heb nog wel een paar vragen betreft de collectie voor dit jaar :rolleyes:

Staat er voor dit jaar nog een bezoek aan Broekhof gepland, het is een beetje stil rond deze importeur. laatste bezoek dateert uit 2008 namelijk en ik heb nog wel een paar vragen betreft de collectie voor dit jaar :rolleyes:

Wij gaan ons best doen voor een bezoek dit jaar,zeker.
Jullie horen spoedig wanneer/en of dit bezoek gaat plaatsvinden.
Vorig jaar koos Broekhoff ervoor om de websites uit te nodigen voor de demoavond in het park Walibi om getuige te mogen zijn van de presentatie van de nieuwe producten.

Wij gaan ons best doen voor een bezoek dit jaar,zeker.
Jullie horen spoedig wanneer/en of dit bezoek gaat plaatsvinden.
Vorig jaar koos Broekhoff ervoor om de websites uit te nodigen voor de demoavond in het park Walibi om getuige te mogen zijn van de presentatie van de nieuwe producten.

Aanwezig zijn als website bij een demoshow klinkt leuk, maar is er dan ook tijd en of een mogelijkheid om vragen te stellen bij zo'n gelegenheid of wordt er puur een demo van nieuwe producten geschoten met een kleine uitleg erbij ?

Aanwezig zijn als website bij een demoshow klinkt leuk, maar is er dan ook tijd en of een mogelijkheid om vragen te stellen bij zo'n gelegenheid of wordt er puur een demo van nieuwe producten geschoten met een kleine uitleg erbij ?

Er is voldoende gelegenheid om tijdens de demo vragen te stellen; bijna al het Broekhoff personeel is vertegenwoordigd bij de demo en zijn aanspreekbaar.
Je kan dus gerust je vragen stellen, antwoord op de vragen zal echter nog enige tijd op zich laten wachten.

Dat is goed Fred, wordt er nog een speciaal topic voor aangemaakt met vragen aan .... ?
Of kunnen de vragen hier worden gesteld ?
Ik zelf ben een voorstander van een nieuw topic, dat is zowieso overzichtelijker en dan is er meteen een topic over Broekhof up to date :cool:

Back
Bovenaan