Vernieling door zwaar vuurwerk

killerdome

VWC lid
OUDEWATER – In de nacht van zaterdag 15 op zondag 16 oktober werd een auto vernield. De politie vermoedt door zwaar vuurwerk.

Omstreeks 04.40 uur hoorde een bewoonster aan het Arminiusplein een harde knal. Een ruit van haar slaapkamer ging hierdoor kapot. De vrouw ging samen met een aantal huisgenoten kijken wat er aan de hand was en trof buiten op de parkeerplaats een zwaar beschadigde auto aan. Verschillende onderdelen lag op straat verspreid. De politie kwam ter plaatse en stelde een onderzoek in. Vermoedelijk is de vernieling gepleegd door het gebruik van zwaar vuurwerk. Getuige(n) worden verzocht te bellen naar het district Rijn en Venen,

tel.: 0900 – 88 44.

bron

Wie zegt nou dat het succubus was? Was je erbij misschien... Kan net zo goed cobra 6 zijn geweest, weet ik veel..

Beetje jammer meteen een knaller uitzoeken die 'iedereen' te zwaar vind.

Wie zegt nou dat het succubus was? Was je erbij misschien... kan net zo goed cobra 6 zijn geweest, weet ik veel..

Je moet het niet al te serieus nemen, het was eerder ironisch bedoeld.

Wie zegt nou dat het succubus was? Was je erbij misschien... kan net zo goed cobra 6 zijn geweest, weet ik veel..

Ik zeg niet dat het een succubus was. Dat schoot bij mij alleen gelijk te binnen. Van een cobra 6 sneuvelt er niet ook een raam van een bewoonster daar lijkt mij... En wat is het probleem er van als ik gelijk aan een succubus denk dan?

Omdat de succubus al een slechte naam heeft, dat er dan meteen over de succubes word gesproken terwijl niemand weet wat het was...

Maargoed.. Sorry dat ik je zo 'aanviel', Laten we maar weer ontpic gaan.

Jammer dat er zo word omgegaan met vuurwerk, zo krijgt vuurwerk alleen maar een slechte naam.

weer lekkere oneerlijke en suggestieve berichtgeving weer... me dikke chocoladeletters auto opgeblazen met zwaar vuurwerk. word weer lekker als feit gepresenteerd en in het laatste zinnentje dan toch de nuance: de auto is VERMOEDELIJK opgeblazen met zwaar vuurwerk.

wat een telegraaf nieuws, een vermoedens meteen als feiten presenteren.

OUDEWATER – In de nacht van zaterdag 15 op zondag 16 oktober werd een auto vernield. De politie vermoedt door zwaar vuurwerk.

Omstreeks 04.40 uur hoorde een bewoonster aan het Arminiusplein een harde knal. Een ruit van haar slaapkamer ging hierdoor kapot. De vrouw ging samen met een aantal huisgenoten kijken wat er aan de hand was en trof buiten op de parkeerplaats een zwaar beschadigde auto aan. Verschillende onderdelen lag op straat verspreid. De politie kwam ter plaatse en stelde een onderzoek in. Vermoedelijk is de vernieling gepleegd door het gebruik van zwaar vuurwerk. Getuige(n) worden verzocht te bellen naar het district Rijn en Venen,

tel.: 0900 – 88 44.

bron

Wrom post je zoiets?:frusty:

Dit is toch vuurwerk in een slecht daglicht brengen?
Mensen zien weinig verschil tussen consumentenvuurwerk en professioneel/illegaal vuurwerk.

Het valt mij op dat veel berichten over illegaal vuurwerk gaan of negatief zijn waardoor vuurwerk ook slecht word gezien.
Dan heb ik het nog niet eens over de illegale vraag/handel hier.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om met deze site het voorbeeld te geven wat nu word gedaan.

Erg jammer.:bye:

Wrom post je zoiets?:frusty:

Dit is toch vuurwerk in een slecht daglicht brengen?
Mensen zien weinig verschil tussen consumentenvuurwerk en professioneel/illegaal vuurwerk.

Het valt mij op dat veel berichten over illegaal vuurwerk gaan of negatief zijn waardoor vuurwerk ook slecht word gezien.
Dan heb ik het nog niet eens over de illegale vraag/handel hier.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om met deze site het voorbeeld te geven wat nu word gedaan.

Erg jammer.:bye:

Waarom ik het post? Omdat dit een nieuws artikel betreft over vuurwerk. Lijkt me duidelijk zat?

Sorry maar vind jij dat iets wat een auto kan beschadigen en ramen kan laten knappen vuurwerk mag heten?
Ik noem het liever een onbekend-explosief
Maar kijk niet raar op als het vuurwerk weer duurder word.
Aandacht geven is aandracht krijgen actie=reactie

Er zijn wel meer topics geopend over vuurwerkvandalisme. Ik vind ze wel handig stiekem zijn we allemaal wel een beetje sensatie zoekers :wink:

De mensen die dit soort dingen uithalen zitten hier toch niet op het forum, daarbij komt in het nieuwsbericht wordt gevraagd naar getuigen en wie weet zit er hier wel iemand met de gouden tip waardoor zo iemand toch opgepakt kan worden.

Back
Bovenaan