Van Rikxoort Vuurwerk Lekkerkerk

Welkom bij van Rikxoort Vuurwerk!

Al 35 jaar het vertrouwde adres voor al uw Oud en Nieuw én evenementen vuurwerk.
Bron: http://www.rikxoort.com/

Dealer van:
Lesli Vuurwerk
Marijn Vuurwerk
Hardix Vuurwerk
GBV/Weco Vuurwerk

Van Rikxoort Vuurwerk vindt u op:
Voorstraat 124
2941 EW Lekkerkerk
Telefoonnummer: 0180 - 662204
Webwinkel:
http://www.rikxoort.com/

Laatst bewerkt:
Ik vond het wel eens nodig om onze, toch wel redelijk uitgebreide, plaatselijke vuurwerkwinkel een topic te geven.

In 2010 hebben zij er voor gekozen om ook Marijn en GBV/Weco Vuurwerk te gaan verkopen, naast hun oude vertrouwde merken Lesli en Hardix vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Meen je dit serieus? Dit is echt top om te horen! Vorig jaar voor het eerst geweest, en vond het een beetje een saaie en niet-sfeervolle winkel. Maar nu ze met al deze lijnen komen is dit voor mij dé reden om daar langs te gaan. Dankje voor de info!

Meen je dit serieus? Dit is echt top om te horen! Vorig jaar voor het eerst geweest, en vond het een beetje een saaie en niet-sfeervolle winkel. Maar nu ze met al deze lijnen komen is dit voor mij dé reden om daar langs te gaan. Dankje voor de info!
Ik heb wat contact gehad via Hyves met het team van Van Rikxoort, en zij vertelden mij dit mooie nieuws.
Dat niet-sfeervolle komt misschien doordat hun winkel wat aan de kleine kant is?

Goed nieuws dit, eindelijk is wat anders als dat veels te dure Lesli vuurwerk.
Van Rikxoort zelf was van mening dat Lesli Vuurwerk niet mee gaat met de tijd. Zelf denk ik dat de prijs/kwaliteitverhouding ook een rol heeft gespeeld in het kiezen van een nieuw assortiment.

Plus dat er 2 winkels bij elkaar hetzelfde assortiment verkopen.. en De vries nog meestal goedkoper is!

Dit is iniedergeval goed nieuws voor de freaks onder ons die daar wonen/ in de buurt wonen. De normale consument zal het denk ik niks zeggen :p

Onze compleet vernieuwde website is weer beschikbaar. Deze zal komende dagen nog wel worden uitgebreid met meer filmpjes e.d. maar onze collecties en prijzen van dit jaar staan er weer helemaal op.

We hebben wederom ons best gedaan om het beste vuurwerk dat in Nederland te verkrijgen is aan te bieden. Wel hebben we van een aantal collecties alleen dat vuurwerk met de beste prijs/kwaliteit verhouding. We hebben nu eenmaal niet de ruimte om nog meer aan te bieden :no:.

We horen graag wat jullie er van vinden.

Back
Bovenaan