Valencia - Afgelopen weekeinde (13/07/2007 tm 15/07/2007) ben ik met mijn vriendin, broertje en zijn vriendein naar Valencia afgereisd. De trip was niet bedoeld voor vuurwerk want we wilden nu weleens een keer naar het strand en relax een paa restaurantjes kunnen opzoeken zonder dat je onder de voet word gelopen door de tsunami mensen die Valencia veroveren tijdens de Fallas feesten.
Zoals gezegd de trip was niet bedoeld voor vuurwerk maar ik kon het niet laten om toch even op zoek te gaan en zoals verwacht is er elke dag wel wat in de stad en om de stad heen vuurwerk te vinden. We hebben 4 heerlijke vuurwerken gezien waaronder 1 nieuw iets wat wij zelf nog nooit live hadden meegemaakt, hier kom ik later in deze serie op terug. Het eerste deel gaat over de mascleta in Almussafes geschoten door Pirotecnia Antonio Caballer op 14/07/2007.
Lees er hier meer over...De video staat er ook ter download!!
Zoals gezegd de trip was niet bedoeld voor vuurwerk maar ik kon het niet laten om toch even op zoek te gaan en zoals verwacht is er elke dag wel wat in de stad en om de stad heen vuurwerk te vinden. We hebben 4 heerlijke vuurwerken gezien waaronder 1 nieuw iets wat wij zelf nog nooit live hadden meegemaakt, hier kom ik later in deze serie op terug. Het eerste deel gaat over de mascleta in Almussafes geschoten door Pirotecnia Antonio Caballer op 14/07/2007.
Lees er hier meer over...De video staat er ook ter download!!