Urk wordt geplaagd door een mysterieuze vuurwerkbende

Deste meer aandacht ze krijgen,hoe meer vuurwerk de lucht in gaat.
Ze zouden het eigenlijk gewoon toe moeten laten is de lol er zo vanaf en zijn ze zo door der geld heen.
Probleem opgelost.

Deste meer aandacht ze krijgen,hoe meer vuurwerk de lucht in gaat.
Ze zouden het eigenlijk gewoon toe moeten laten is de lol er zo vanaf en zijn ze zo door der geld heen.
Probleem opgelost.

Vuurwerkterrorrrrr

Hahaha, wat een zielig land wonen wij in he dat dit de krant haalt. Boehoe, er steekt wat jeugd vuurwerk af, terror is het, duivels, god wil niet dat de hemel versierd wordt met mooie kleuren en geuren...

Hahaha

"De organisatie die zichzelf Vuurwerk Vereniging Urk noemt stak de afgelopen tijd vaker in het weekend vuurwerk af. Tot groot genoegen van sommige Urkers."

Prachtig bericht :D

als ik die berichtjes zo lees begint het steeds meer op een kat en muis spel tussen hem in de politie te lijken .

als ik die berichtjes zo lees begint het steeds meer op een kat en muis spel tussen hem in de politie te lijken .

Onnodig veel manuren van politie wordt hierop ingezet. Misdaden blijven liggen omdat er personeel te kort is, er is te weinig blauw op straat omdat men kattenkwaad aan het bestrijden is...

het kost meer dan het oplevert hahahahah epic...
wanneer gaan ze de viezerikjes van de kerk nou eens aanpakken dan ?
hahaha labbekakkers

Dat zou ook niet slim zijn om het hier neer te zetten dan,word het iets drukker dan verwacht ben ik bang. :copper:

heb foto's op twitter voorbij zijn komen van blokken zoals TXB869 en andere profblokken, en als ik de foto zag van de voorraad profblokken kunnen ze nog wel ff vooruit

heb foto's op twitter voorbij zijn komen van blokken zoals TXB869 en andere profblokken, en als ik de foto zag van de voorraad profblokken kunnen ze nog wel ff vooruit

Geniaal idee trouwens dit hoor. Ze laten goed zien dat geen wet tegen vuurwerk bestand is en eigenlijk legaliseren de enige oplossing is.

Back
Bovenaan