[Update: 10.000 rotjes] Heksenkring van ca. 2000 rotjes en 500 pijltjes

Vinnie

VWC lid
Hallo allemaal,

Dit filmpje hebben we hier in de buurt gemaakt deze oud en nieuw.

2elyqte.jpg

zegt dit genoeg? :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

-edit: verkeerde YouTube link gebruikt, eerste keer dat ik een filmpje post, vandaar-

Zeer mooi filmpje dit, knap gemaakt.
Zelf hadden wij hier ook een flinke heksenkring, 3000 astros en ruim 1100 babypijltjes gil.
Gaf ook een zeer lekker lawaai.

Haha, altijd leuk om te zien, zelf maak ik nooit heksenkringen, koop dan liever gewoon zo'n 210 schots matje. :wink:
Altijd zoveel werk, maar ziet er leuk uit en de zooi is fijn. :D

Zeer mooi gemaakt!
Heb dit ook een keer geprobeerd, hadden het aleen verkeerd gedaan, laatste stuk schoot weg maar ging niet af.

Haha, altijd leuk om te zien, zelf maak ik nooit heksenkringen, koop dan liever gewoon zo'n 210 schots matje. :wink:
Altijd zoveel werk, maar ziet er leuk uit en de zooi is fijn. :D

veel werk, zeker, en vooral met ijsklompjes als handen :P maar vele handen maken licht werk, in een uurtje waren we klaar :bonk:

Mooi filmpje en prima heksenkring !
Zelf vindt ik het altijd leuk om al die mensen bezig te zien!

Dit jaar gaan we voor 6000 rotjes, al zal ik het moeten missen in verband met wintersport :sad:, nouja dat is ook leuk :rolleyes: Er zal weer een filmpje van gemaakt worden door de rest, ik kan niet wachten om hem te zien :p

Naar mijn gevoel is de helft niet af gegaan als ik zo het filmpje zie en de duur van het filmpje... Door het knallen van de rotjes zijn de andere rotjes weg geslagen.

Vind deze filmpjes wel leuk om te zien omdat er lekker veel werk in zit en werk met vuurwerk is de ideale mix..

Tof filmpje goei rommel :)

Naar mijn gevoel is de helft niet af gegaan als ik zo het filmpje zie en de duur van het filmpje... Door het knallen van de rotjes zijn de andere rotjes weg geslagen.

Vind deze filmpjes wel leuk om te zien omdat er lekker veel werk in zit en werk met vuurwerk is de ideale mix..

Tof filmpje goei rommel :)

Dat viel nog best wel mee, ik dacht dat in eerste instantie ook. Toen we op 1 januari gingen kijken naar de rotzooi viel ons op dat zeker 80% van het vuurwerk was afgegaan.

ik maak die dingen van te voren altijd al op een kartonnen plaat of in een doos en dan hoef je hem alleen maar buiten te zetten, aansteken, max 10sec genieten. En dag paar uurtjes werken!:p

Leuk, maar had je ze per laag vast getaped ofzo? Want anders vallen ze wel snel van die plank af als je er zo mee loopt toch (?!)

We hadden ze een dag van te voren met houtlijm aan de plank vastgeplakt en dan nog 3 lagen er bovenop. Aan het eind hebben we er nog 50 strijkers bovenop opgeplakt. Dat is wel gaaf van dan vliegen ze over de hele straat zoals je ziet.

hehe supervet ,doe het eigenlijk ook altijd zelf op oud&nieuw,maar pas wel op met de pijltjes,die schieten alle kanten op(niet altijd de goede:wink:)

Prachtig:) Waarom een ratelband maken als het veel, voldaner voelt als je t zelf maakt:D Goed gedaan dit. Leuk om te zien:D Zie dat met legaal ook genieten mogelijk is:D

ik vroeg me af, hoe ontsteken jullie de heksenkring? Ik heb er net een kleintje gemaakt met viscolont er tegenaan met plakband, doen jullie dat ook zo, of anders?

Back
Bovenaan