Unukalhai [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1325
Artikelnaam: Unukalhai
Bruto Gewicht: 3666 gram
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Willow, Stars, Brocade Crown, Time Rain, Blink
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 44,95
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com

1325-Unukalhai-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Film aan startpost toegevoegd.

Ik heb deze cake met een 10 beoordeeld! Wat een mooie kwaliteit van effecten, grote boeketten, een leuke mix van effecten en gewoon beuken met salvo's. Ja, de prijs hakt er wel in bij een gemiddeld budget in NL, maar hij zal iedereen doen juichen en klappen, dat maakt hem toch een topper in mijn ogen!

Mike bedankt voor alle films.
Ook deze is weer erg goed. Hij kost wat, maar te duur is hij zeker niet en gek hoog wil ik de prijs ook niet noemen, want €45 euro voor een vijfhonder grammer is zo gek niet.
Leuk hoe hij steeds opbouwt in tempo en agressie. Na het eerste crackling boeket heb je totaal niet het gevoel dat je een anti-climax hebt.. Hij blijft steeds harder gaan, beter en groter worden! :)

1 woord : Hard! Als je van geweld houdt, haal deze dan maar want hij steekt boven alles uit!

De finale met dragon eggs is hier goed uitgewerkt.
Maar weer 1 voor de lijst:)

Laatst bewerkt:
Tering, die Ununalukalakalaai (whatever) is een vette harde cake! Die crackling wolken zijn zoals ze horen! De prijs snap ik volledig en is terecht maar maakt het voor mij icm tijdsduur toch een twijfelaar. Met korting zou die twijfel aardig verholpen zijn :D

Goed bezig dit jaar, Vuurwerkvisie/Zena!

Unukalhai (alpha Serpentis) is de helderste ster in het sterrenbeeld Slang (Serpens). De ster staat ook bekend als Unuk al Hay, Unuk Elhaia, Unuk, Unukalhay hetgeen uit het Arabisch komt en "Nek van de Slang" betekent. Minder vaak wordt zij ook Cor Serpentis, "Hart van de Slang" genoemd.

De ster licht 73 lichtjaar van de aarde en heeft een magnitude van 2,63.

Zena is weer goed bezig ,ik ben blij dat er een dealer bij mij in de buurt zit!
1,5 Euro/shot+ geweldige cake=wishlist

Laatst bewerkt:
Ik zat net ff het filmpje te bekijken van de Kitalpha, maare die schrap ik ff en kies voor deze! (eeh ja, ik moet tegenwoordig kiezen) Voor een paar eurootjes meer is dit aardig ~kwaliteits geweld(ig)!

Ik zat net ff het filmpje te bekijken van de Kitalpha, maare die schrap ik ff en kies voor deze! (eeh ja, ik moet tegenwoordig kiezen) Voor een paar eurootjes meer is dit aardig ~kwaliteits geweld(ig)!

Ik heb precies hetzelfde gedaan:p. Vond dit ook echt een topper. De Kitaplha is ook echt een mooie bak maar ik heb dus ook deze gekozen.

Jammer dat hier nog geen filmpje van is waar deze cake geschoten is op een demo... Ik heb de kitalpha op mijn lijst staan, maar begin nu wel erg te twijfelen aangezien die net zo snel voorbij is als deze en ik wat dat betreft deze gaver vind...

Hopelijk wordt die nog ergens geschoten!

pyro-freak

Dat ik deze nu pas zie. Dit lijkt wel het broertje van de Midnight Special (Vuurwerktotaal), heeft ook ongeveer dezelfde prijs. De Midnight Special is wel al geschoten op een demo en blies alles en iedereen naar huis (althans dat zeggen ze in de Midnight Special discussie).

Dat is nog eens een leuke cakebox: 2 Unukalhai's en 2 Midnight Specials achter elkaar doorlonten....

Zo dan, mooie volle en grote boeketten zeg, afgaande op de film dan. Ik vind hem er top uitzien!!

Back
Bovenaan