Unity

Artikelnummer: BL162506
Artikelnaam: Unity
Bruto Gewicht: 6.5 KG
Netto Kruitgewicht: 940 gram
Aantal Schoten: 80
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 64,95

unity_3d.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dan! Dit vond ik toch wel een hele mooie box op de demo van Kruidenier vanavond!

Hele mooie grote boeketten, harde bursts en lage effecten! Vooral de 4e cake (rond 0:59 op t filmpje hierboven) vond ik erg erg érg mooi! Het goud was een soort dat je niet vaak ziet, en ook deze effecten gingen niet hoog maar bleven perfect boven de grond.

Dus, als je nog 65 euro over hebt op t budget, zeker deze overwegen! Hoop dat er snel een video van de demo van vanavond geplaatst wordt, dan is iedereen overtuigd!

Voor het geld een leuke bak zo te zien, ook hier zou ik persoonlijk de laatste cake niet op die plek laten zitten, geeft niet de climax, boeketten zijn juist wat snel weg.

Zo dan! Dit vond ik toch wel een hele mooie box op de demo van Kruidenier vanavond!

Hele mooie grote boeketten, harde bursts en lage effecten! Vooral de 4e cake (rond 0:59 op t filmpje hierboven) vond ik erg erg érg mooi! Het goud was een soort dat je niet vaak ziet, en ook deze effecten gingen niet hoog maar bleven perfect boven de grond.

Dus, als je nog 65 euro over hebt op t budget, zeker deze overwegen! Hoop dat er snel een video van de demo van vanavond geplaatst wordt, dan is iedereen overtuigd!

Wat is laag? Komt het wel boven het dak uit?

Voor 65 euro een prima cakebox. Drie hele mooie cake,s!! Is deze te zien op de demo vanavond in Amersfoort?

Haha, ik stond met m'n zoon van drie naast je. Z'n enthousiasme is ook opgenomen... Bij elke boem riep hij het uit. Sorry voor het verstoren van de audio opnames...

Verder gewoon een zeer goede serie. Deze is zeker zijn geld waard. Wel is het tempo wat laag voor twaalf uur, maarr door de lange tijdsduur ook weer veel waar voor je geld. Dat speelt zeker bij een laag budget.

Haha, ik stond met m'n zoon van drie naast je. Z'n enthousiasme is ook opgenomen... Bij elke boem riep hij het uit. Sorry voor het verstoren van de audio opnames...

Verder gewoon een zeer goede serie. Deze is zeker zijn geld waard. Wel is het tempo wat laag voor twaalf uur, maarr door de lange tijdsduur ook weer veel waar voor je geld. Dat speelt zeker bij een laag budget.

Hee dat geeft niks! Dat hoort gewoon bij demo's alleen als kinderen en pubers de hele tijd het vuurwerk afkraken vind ik het erg. Maar kids die bam en biem roepen vind ik wel lachen! En ik praat zelf ook vaak zat door mijn films.

Maargoed ik ga off-topic. Terug naar de Unity!

Sorry hoor maar op dat filmpje van Anihalas, en dan de effecten van 1.21 min tot 1.27 min.. Die zijn toch ongelofelijk slecht? Het gaat alle kanten op. Dat kan toch wel beter? Vuurwerk van het aller laagste niveau..

Sorry hoor maar op dat filmpje van Anihalas, en dan de effecten van 1.21 min tot 1.27 min.. Die zijn toch ongelofelijk slecht? Het gaat alle kanten op. Dat kan toch wel beter? Vuurwerk van het aller laagste niveau..

Het was windkracht 6 bij de demo van Anihalas.. ronduit slecht weer.. de demo van Vuurwerk Kruidenier Enschede waaide het ook hard maar daar werd exact dezelfde cakebox geschoten en die deed het toen vele malen beter.

Ik was ook op de betreffende demo aanwezig en het waaide inderdaad erg hard. Twijfelde zelfs nog of het wel zou doorgaan. Sommige filmpjes van deze demo geven daarom een vertekend beeld van de producten. Zonde en best 'lullig' voor de winkelier/importeur die dan net zijn nieuwe cakeboxen showt.

Back
Bovenaan