Ultrapack [Ass.]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 297
Artikelnaam: Ultrapack Assortiment cakes
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 2908,60 gram
Aantal schots: Info volgt
Effectomschrijving: Neem geen risico! Wij hebben voor u de beste cakes uit de Next generation silver label geselecteerd. Als alleen het allerbeste goed genoeg is, zoek dan niet verder!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 399,-
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

297_ultrapack.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is dus een beetje zoals Pronk Vuurwerk dit ook doet mag ik aannemen?
Een serie cakes uit de lijn, onder 1 pakket met een leuk prijskaartje?:)

Dit is dus een beetje zoals Pronk Vuurwerk dit ook doet mag ik aannemen?
Een serie cakes uit de lijn, onder 1 pakket met een leuk prijskaartje?:)

Als dat al het geval is zouden het om omlabelingen moeten gaan. De cakes die ik in dit pakket zie, zie ik niet in de Silver Label lijn staan als losse cakes namelijk... De middelste cake op de bovenste rij lijkt mij Jumpshot, de pot op de middelste rij en dan de derde van links zou maar zo eens de High Pressure Groundcake kunnen zijn.

Ben wel benieuwd om welke omlabelingen het precies gaat, want ik vraag me af of het nou echt voordeliger zal zijn om dit pakket te kopen in plaats van de losse cakes?

Ziet er wel goed uit hoor! Maar 11 cake's voor 400euro? Dat is een kleine 40 euro per cake. Dat is het in mijn ogen zeker niet waard. Als deze nou een euro of 250/300 had gekost dan had ik zelfs getwijfeld, maar kwa waarde zou het wel kloppen.

de final fantasy is waarschijnlijk de Blue VooDoo, aan de tubes te zien!
de gunner zal waarschijnlijk de high preser ground cake zijn!(of hoe je dat ook typt:p)
de Tyfoon is de ford knocks!
de exlipse is waarschijnlijk de jumpshots!

voor de rest, kan het vanalles zijn!

Mijn mening over dit pakket na het bekijken van het filmpje;

1 weinig schoten, wel mooie effecten maar het tempo is te laag
2 'basic' effecten maar het tempo is wel goed
3 'basic' effecten, tempo te laag
4 mooie afwisseling door die mines en tails tussendoor
5 'basic' effecten, tempo te laag maar daarentegen zijn de salvo's wel goed
6 zelfde pot als nummer 4 ???
7 tempo goed, effecten vrij uniek
8 pot uit het 'wat schaft de pot' pakket
9 jumpshot 100 shots, topper naar mijn mening
10 unieke effecten, mooie afwisseling
11 mooie waaier maar het tempo is wat moeizaam

Voor deze prijs zou je mogen verwachten dat elke pot een 100% topper is waar je niks op aan te merken hebt, en dat is naar mijn mening niet bij dit pakket. Voor een gemiddelde van een bijna 40 euro per pot verwacht je geen standaard effecten en potten waarbij het tempo te laag is. Kortom, als je het mij vraagt is dit zeker geen aanrader en zou ik voor 400 euro lekker zelf wat potten gaan samenstellen.

Mag zo'n groot pakket wel verkocht worden? Ik dacht dat je niet meer dan 10 kilo mee mocht nemen. Ik vermoed dat dit pakket daar wel ruimschoots boven zit...

Ik wil Lesli toch even complimenteren dat ze zelfs aan de labels van de assortimenten zoveel aandacht hebben besteedt.
Deze box zou je toch zo in je winkelwagentje leggen?

Als je goed bent met photoshop kun je zulke etiketten als aan de lopende band maken. 't Is gewoon een kwestie van een plaatje ergens opplakken en de stukjes die er niet bij passen weggummen en hier en daar de boel een beetje laten doorschijnen, zo gebeurd. Maar niet dat ik daar kritiek op heb trouwens, want ik heb liever dat ze genoeg tijd besteden aan het vuurwerk zelf en de etiketten snel doen dan andersom.

Back
Bovenaan