Ultra Wave

moontan

VWC lid
Artikelnaam: Ultra Wave
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Effectomschrijving: 49 zilveren, paarse en blauwe kometen stijgen van links naar rechts de lucht in en spatten uiteen in gouden boeketten. Een volwaardige 500 grams waaiercake!
Aantal Schoten: 49
Richtprijs: E 62,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ongeveer 10 gram per schot. Daar zijn aardig mooie effecten uit te halen. De prijs zit net iets boven het maximale wat ik voor een 500 grams cake zou willen uigeven.

Moge er genoeg variatie, goed tempo, mooie effecten in zitten zou het mij kunnen overhalen.

de nieuwe producten van brave en wichers zijn op 1 na niet geschoten op de demo , omdat ze op dat moment nog niet binnen waren , dus zijn er ook nog geen beelden van dit blokje helaas .

Adviesprijs bedroeg afgelopen jaar Eur 59.50. Niet goedkoop dus, maar toch wou ik hem graag hebben.

En goed is hij zeker, 7x7 schots met mooie grote brocade crown effecten. Heel de lucht goud. :cool:

Persoonlijk wil ik hem volgend jaar weer in me collectie hebben, maar dit mede omdat ik gek ben van de kleur goud! Als je een groot budget hebt is dit zeker een cake om over na te denken, maar denk voor €59.50 zeker goed na! :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een top pot is dit. Had hem zelf ook afgestoken en wat een geweld kwam er uit.
ik vond hem zelfs beter dan de bloody sky van new spirit die 10 euro duurder is.

dus zeker een AANRADAR voor iedereen!! met een groot budget:P:D

doorlonten aan de camuro king ;]
nee ff ontoppic mooie pot . al lijken de effecten mij een beetje klein en snel weg
maar kan natuurlijk ook anders overkomen op het filmpje

Neem maar van mij aan dat dat zo overkomt op het filmpje.

De gouden brocade effecten waren groot en hingen wel even....
Zeer mooi blok deze ultra Wave!

Alleen weer super jammer dat alles dan weer per 3 geschoten moet worden.
Het is toch logisch dat mensen potten per stuk willen zien?
Beetje misleidend vind ik. Persoonlijk he?!

vond dit een erg mooie pot met erg mooie effecten in een heerlijk tempo zeker de moeite waard. alleen heb ik de Camuro king al in mijn collectie dus word het mij te gek om deze erbij te nemen.

hier mijn filmpje van deze toch wel erg goed uitgevoerde pot, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb deze ook voor die prijs gekocht bij Haokan, vraag me wel af welke versie we hebben...
Zal wel de oude versie met alleen goud zijn verwacht ik.

Back
Bovenaan