Ultimate Aero

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 6780
Artikelnaam: Ultimate Aero
Bruto Gewicht: 13200 gram
Netto kruitgewicht: 1842 gram
Aantal schoten: 107 schoten
Effectomschrijving: Een geweldige compound zet de hele lucht in vuur en vlam! 107 schoten brengen je in extase! Een combinatie van brede hoge mijnen met V-shape elementen.
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm / 30 mm
Tijdsduur: 52 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6780-Ultimate-Aero-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding inderdaad, ik had die effecten op 32/33sec wel vaker willen zien, maar mooi divers en kleurrijke waaierbox

Stond op de lijst al samen met nog wat wolff, komt er nou zeker weten. Wat een dikke bak,hoop dat ze de tycoon en maximizer ook geschoten hebben

Ook in dit topic is het maar ijzig stil. Terwijl dit ook een potentiële super box is. Ik vind het tempo geniaal, en ook de bonte boeketten (meerdere effecten gecombineerd per bombette) erg gaaf. Vette afwisseling tussen 25 en 30mm ook.

Adviesprijs €159,95 trouwens.

Iemand toevallig besteld?

Zeer sierlijke bak, mooie grote boeketten afgewisseld met tails en mines. €160 vind ik wat veel, maar voor een leuke freakprijs heb je een mooie box staan!

Afgelopen vrijdag deze in een show mogen verwerken. Ik vond dit echt 1 van de toppers en was blij verrast. Helaas wel even schrikken toen ik zag wat deze moet kosten maar toch ik vind het een top cake.

Filmpje van de show van Youtube geplukt (begint op 1:56 en er loopt nog een andere doos in het midden doorheen)

Afstand is ruim 100 meter

Back
Bovenaan