Uitnodigingen verstuurd preview avond Lesli vuurwerk 29 juni 2013.

ylke

VWC lid
Beste leden van www.vuurwerkcrew.nl.

Ik heb diverse pm's gehad waarom er geen uitnodigingen zijn verstuurd, zodat men deze mee kan nemen naar de avond van Lesli vuurwerk. Men was bang dat er anderen jullie forumnaam zal zeggen om zo binnen te komen.

Nu zijn er zojuist door mij naar iedereen een p.m. gestuurd met een uitnodiging.

Print deze uit en neem de uitnodiging mee, Arjan en ik zullen jullie ontvangen met een lijst met jullie namen en deze vergelijken met jullie uitnodiging.

Mocht er iets fout gegaan zijn en je heb geen p.m. met uitnodiging gehad, laat het dan weten door in deze topic het te vermelden en stuur geen p.m..

Wij kijken elke dag op het forum en ik hou dit topic in de gaten.

Gewoon de p.m. uitprinten.

Laatst bewerkt:
Wederom bedankt voor jullie inspanningen voor deze.
Als dit geen top vond wordt....

Ik heb helaas nog geen uitnodiging ontvangen.
Is het ook mogelijk om de uitnodiging te laten zien bij de ingang op een telefoon? :)

Uitnodiging uitprinten en meenemen. Wij hebben de lijst met namen van de personen die een uitnodiging hebben ontvangen.

Komt allemaal goed.

Ik heb nog geen PM ontvangen?
Heb me 100% zeker aangemeld en stond ook op de lijst. Dus denk per ongeluk vergeten in de vluggigheid!

Zie hem wel verschijnen!
Alvast bedankt!

Als er andere echt zouden zijn die probeerde zo binnen te komen worden ze hopelijk gebanned van vwc :)
Maar goed bedankt voor dit alles... nog maar 5 dagen ! :)

Ik zie al een mager mannetje staan ( ja ik ben dikkeeric ) Hahahah

op de uitnodiging staat van tussen half 7 en 7 aanwezig, hoe zit dit voor mensen die naar de bunkers gaan? en waar moeten die eerst heen?

In het programma staat het als volgt:

"Aanvang programma:

19:00 uur. Welkom en presentatie over Lesli vuurwerk door de heer J. Groeneveld zelf.

Na de presentatie gaan we met diegene die zich opgegeven hebben naar de bunkers om de enorme bunkercomplex en al het vuurwerk van Lesli te zien.
Diegene die niet mee gaan naar de bunkers kunnen om 20:00 uur naar het vuurwerkmuseum."

ik heb nog geen uitnodiging ontvangen maaar sta wel tussen de genodigden op de lijst.
wie kan mij een uitnodiging sturen???

Back
Bovenaan