U mag geen vuurwerk meer afsteken.

U mag geen vuurwerk meer afsteken.
26 NOVEMBER 2015-23:08
U MAG GEEN VUURWERK MEER AFSTEKEN
#VUURWERK

Steeds meer gemeenten gaan komend oud-en-nieuw vuurwerkvrije zones instellen. Eén op de vijf gemeenten zegt zo'n zone in te stellen.

Van de 281 gemeenten die het AD onderzocht heeft gaan er 56 vuurwerkvrije zones instellen. Dat zijn er 13 meer dan vorig jaar.

Nieuwe gemeenten met een vuurwerkvrije zone zijn onder andere Groningen, Alkmaar en Amersfoort. Gemeenten die het vorig jaar al deden gaan het zelfs uitbreiden.

Mis alleen een stukje, hoe gaan we dat doen.

Je zal er heus wel een aantal een verbaal kunnen geven maar dat is onbegonnen werk. hier een knal daar 4 knallen.

Bij fam van mij die in een verzorgingappartement wonen, zeggen nu waarom krijgen wij geen vuurwerk meer. Het is onzin mensen vonden het verleden jaar prachtig.

het gezeur gaat weer beginnen , wordt hier zo moe van kunnen we dan ook gelijk een verbod op alcohol en drugs leggen zodat er niet ieder weekend door een stelletje hersenloze randdebielen een spoor van vernieling wordt achter gelaten en dat ik nniet iedere maandag me portiek moet schoonmaken omdat die in het weekend gebruikt wordt als openbaar toilet , pfff wordt zo moe van dat geziek over vuurwerk afsteken Nederland is een zeik en zeur land geworden zeker door al die linkse rakkers met ene Arno Bonte voorop wat mij betreft stoppen we deze opper jankebal in een mega raket en schieten we hem om 00.00 uur de lucht in

en de groote ham vraag hoe gaan ze dit hand haven :bonk: gaat ze niet lukken en politie doet er niks aan zegt al hebben we tewienig mensen voor ze slaan nu wel erg door alemaal elk feestdag woord gekild aleen kerst is nog over straks en das de volgende prooi ben ik bang voor ned is ned niet meer is van groenlinke boomknuffelaars.:cry:

Er staat nu weer een heel stuk in de krant (ad.nl) met gezeur van jawel..... Arno Bonte.. Hij wil een volledig vuurwerkverbod, de vuurwerkvrije zones gaan hem niet ver genoeg.

De cijfers spreken in zijn voordeel.. zucht, mij is niks gevraagd!

Ik snap totaal niet waarom deze man keer op keer in de media verschijnt en zij hem de ruimte geven notabene op de voorpagina om zijn persoonlijke vuurwerk haat te verspreiden.

Het lijkt mij echt een verschrikking om in het bejaardentehuis te zitten met een vrije vuurwerkzone voor de deur. Mijn opa stond altijd te genieten voor het raam van zijn appartement, leefde altijd helemaal op en vond het prachtig.

Alleen de onverwachte knallen vooraf (in de maanden november/december) vond hij altijd irritant en volledig begrijpelijk natuurlijk.

Maar om deze reden krijgt het legale consumentenvuurwerk de schuld en dat is niet terecht in mijn ogen.

moet al kotsen als ik die kop zie van Arno Bonte , helaas zie ik hem bijna iedere dag dus dan weet je het wel ik kots me helemaal leeg

Ik woon tegenover een groot bejaardentehuis. Nooit problemen gehad en er zijn er genoeg die avonds uit het raam kijken. Heb me nooit zorgen gemaakt nog of hier ook een vuurwerkvrije zone komt. Maar als het gebeurt vraag ik me wel af hoe het zit? want wat is in de buurt van een bejaardentehuis? Want dat zou dan betekenen dat ik thuis geen vuurwerk meer kan afsteken?

groenlinkse slaan helemaal door nu :bonk: verbod op arno bonte maar kijk is na groenlinkse partijen in gemeente waar wel verbod is en waar niet waar geen verbod is daar is groenlinkse partij kliener en minder stem recht heb

Arno bonte hoor je het hele jaar niet, tegen deze tijd komt onze bomenknuffelaar weer.
Volgens mij zijn er momenteel grotere problemen in het land.

Back
Bovenaan