Twisted Vikings [Compound]

Artikelnummer: GF182120
Artikelnaam: Twisted Vikings
Bruto Gewicht: 8000 gram
Netto Kruitgewicht: 1200 gram
Aantal Schoten: 62
Effectomschrijving: 62 shoten tellende compound box met draaiende zilveren kometen, afgewisseld met paarse blauwe sterren met als finale een gouden kronen regen
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 3/1
Tijdsduur: ca 60 seconden
Stijghoogte: 35-40 meter
Richtprijs: Volgt snel

Twisted Vikings Fireworks For All Vuurwerk.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet alle fan/wshape hoeft crackling te zijn hoor, f4a. Hier springt juist de i-shape cake eruit als onderscheidend, die is mooi. Behalve de w-shape zijn de andere 2 cakes qua effecten gangbare chrys.

Leuke spinning tails met crackling, maar verder wordt ik er niet zo enthousiast van. De andere effecten zijn niet al te groot en snel weg.
Wel leuk die omroeper in het begin : 1 x afsteken ( was het maar zo'n feest dat je een cake twee keer kunt schieten :), hij bedoeld natuurlijk 1 x aansteken :angel:

Hierbij ook mijn 4K film:

Deze cake wist mij gisteren echt te verrassen! Fijn betaalbaar, hele mooie draaistaarten, lekker brede crackling en echt luchtvullende effecten! De blauwe mines onder de laatste cake, in combinatie met die spinning tail en de witte blinkers, zijn echt zeer goed! Deze komt op mijn lijstje :yes:

Mooi ding; die w-shape draaistaarten, lekkere crackling en blink, groot blauw en ik zie hier die zwermende sterren terug die ik graag in het echt zou willen zien! En single in een cake of box, en meerdere kleuren :D

Hierbij ook mijn 4K film:

Deze cake wist mij gisteren echt te verrassen! Fijn betaalbaar, hele mooie draaistaarten, lekker brede crackling en echt luchtvullende effecten! De blauwe mines onder de laatste cake, in combinatie met die spinning tail en de witte blinkers, zijn echt zeer goed! Deze komt op mijn lijstje :yes:

Idd ziet er goed uit op je filmpje.

Back
Bovenaan