Turning Neon

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6301
Artikelnaam: Turning Neon
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 474 gram
Aantal Schoten: 32 schoten
Effectomschrijving: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: € 44,99
Internet voorverkoopprijs: € 39,99

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

turning-neon-vuurwerk_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Allejezus, vwt maakt een feestje voor mij als effectengeiler. Multicolor colorchange zelfs in een paar boeketten, dat zagen we hier op de markt nie eerder. Dat paars/geel is bijzonder, snap ik zo op eerste gezicht niks van. Tempo is perfect om van de effecten te kunnen genieten. Iets als dit moet je niet snelsnelhardhard willen. Rustig!

Allejezus, vwt maakt een feestje voor mij als effectengeiler. Multicolor colorchange zelfs in een paar boeketten, dat zagen we hier op de markt nie eerder. Dat paars/geel is bijzonder, snap ik zo op eerste gezicht niks van. Tempo is perfect om van de effecten te kunnen genieten. Iets als dit moet je niet snelsnelhardhard willen. Rustig!

Hey Richardus.
Je wordt zelfs op de vwt site gequote zag ik net!

Goed het zal wel aan het schermpje van mijn iPhone 6s liggen, maar de kleuren van het filmpje aan de startpost is slecht... misschien toch maar een iPhone 7 nemen. :idea:
De filmpjes later tonen een prachtig effect van een mooi waaierblok

Is iemand deze cake al een keer bij een demo tegen gekomen? Ik ben benieuwd hoe hij presteert.
Hij staat hoog op mijn wensenlijst!!

Hey Richardus.
Je wordt zelfs op de vwt site gequote zag ik net!
Lees dit nu pas haha, serieus joh? Heb soms nogal een opvallend idiote woordkeuze dus is me wel vaker gebeurd en ook mee gewerkt vroeger (vrijwillig) en blijft gaaf. Hebbie linkie 4 jerkiejerkie? :wink: :D

Back
Bovenaan