Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wat een saaie knakenbak, word er tijdens het kijken gewoon een beetje awkward van! weet nog wel dat proline vroeger helemaal de shit was! alles moest ik er van hebben! heb er ook echt veel van weg gestookt. maar laat maar lekker liggen, en maak het maar niet meer wakker, dan kan het rustig een pijnloze dood sterven.
Ik kak een beetje in bij het bekijken van het filmpje. Het moge duidelijk zijn dat GBV niet veel heeft geleerd van de ontwikkeling om hun heen de laatste jaren.
jammer kleine boeketten afgaande op de film burst wel goed voor rest te eentonig.
Denk dat mensen tussen door andere dingen gaan doen en de concentratie zullen verliezen
zeker in een bak die 4 minuten duurt zal je meer salvos moeten doen.
je kan er ook mee spelen wat andere importeurs doen zeker bij een bak die 4 minuten doen laat hem opbouwen van tails naar crossing crossete naar fluit naar flinke boeketten salutes er tussen meer variatie,
Laat het een echte showbox zijn.
Maar ben bang dat vader en zoon die deze box onwetend kopen en de buurman met een crueel traction komt bijv dat hij ook proline laat voor wat het is.
ik vraag me ook af waar gbv over 5 jaar zal staan het is nu het internet tijdperk met films demos etc.
zeker als je bekijkt rubro wolf etc wat die presteren en dan vaak nog met flinke kortinge etc zal proline in de toekomst helemaal al in het niet vallen
Weer de zoveelste teleurstelling van GBV ze kunnen beter die hele proline serie eruit gooien en volgend jaar met een hele nieuwe lijn komen proline heeft de laatste jaren veel schade opgelopen.