Tripreport Polen/Tjechie

dizz0r

VWC lid
Gisteren 29 december een trip gemaakt richting Ostrava en een stuk in Polen.
Ik wil jullie de foto's niet onthouden. De collectiefoto zal na oud en nieuw volgen ;)

Waar ben ik geweest?
Klasek Ostrava (foto 3, binnen geen foto's gemaakt aangezien het bijzonder klein was)
Radomix Ostrava (foto 4,5,6)
Etna (ergens in polen) (foto 7,8,9)

In foto 10 was er nog geld over om pils te halen in een supermarkt en tevens een 19 shots 48mm potje mee te nemen.foto 1.JPGfoto 2.JPGfoto 3_.JPGfoto 4_.JPGfoto 5.JPGfoto 6.JPGfoto 7.JPGfoto 8.JPGfoto 9.JPGfoto 10.JPG

Ligt er ook aan waar je gaat. Maar prijzen voor een 200 sh 30 mm tussen de 125 en 175 euro. 125 in tjechie en die 175 in Polen.

Ligt er ook aan waar je gaat. Maar prijzen voor een 200 sh 30 mm tussen de 125 en 175 euro. 125 in tjechie en die 175 in Polen.

Neem een pool mee om te onderhandelen ,
En het kost je tussen de 90 en de 120
Echt ontzettend afhankelijk van je onderhandeltechniek

Bedankt voor het delen Dizzor.

Ik word steeds enthousiaster over die oostblok-vuurwerk winkels!

Thanks en een fijne jaarwisseling

Mooi tripje naar het oosten.
Voor hoeveel heb je in totaal gekocht ?
En geen politie bij de grens gezien? aangezien je zo laat in het jaar vuurwerk ben wezen hallen ?

Ja zo kan het ook natuurlijk dizz0r
Maar zag je wel politie bij de grens i.v.m vuurwerk controles of zo ?
Ik ga misschien volgend jaar met een vriend ook naar Ostrava cz vuurwerk kopen.
is wel van uit mij 11 uur rijden, maar met die prijzen zeker waard als je veel gaat hallen.
Je lach je echt kapot daar als je die prijzen ziet vergeleken met hier.

Ik ben vanuit Zuidoost van Polen naar Ostrava gereden. Was maar 1,5 uur ofzo en enkel politie voor vrachtwagens gezien. Aan de grens niets.. Tussen Duitsland en Polen en Nederland Duitsland ook niets..

Waarom zou men helemaal naar Ostrava gaan? Is er niet genoeg te koop aan de grens? Scheelt een paar honderd km rijden.

Back
Bovenaan