Triple Deck

Tatanka

VWC lid
Artikelnummer: XP5390
Artikelnaam: Triple Deck
Bruto Gewicht: ..
Netto kruitgewicht: 425g
Aantal schoten: 25s
Effectomschrijving: Ebene: Knisterfeuertopf Ebene: Knisterball Ebene: Buntes Dahlienbukett kombiniert mit weißen Blinksternen.
Max. tube diameter: 30mm
Kartoneenheid: ..
Adviesprijs: info volgt

12981_41938_1280x1280.png

Na het lezen van de titel van dit draadje hoopte ik op een nieuwe variant van de Double Deck waaier cakes. Nu zijn er (bij mijn weten) alleen varianten met 1 kleur (blauw, rood, paars, geel) of 2 kleuren (blauw+rood en paars+geel). Een variant met 3 en eigenlijk liefst alle 4 de kleuren zou ik direct aanschaffen.

Deze Triple Deck wordt 'm helaas niet voor mij, hoewel ie zeker niet slecht oogt. Kwestie van smaak, en je moet zoals Torrr zegt hierboven wel een zonnebril in plaats van een vuurwerkbril op.

Na het lezen van de titel van dit draadje hoopte ik op een nieuwe variant van de Double Deck waaier cakes. Nu zijn er (bij mijn weten) alleen varianten met 1 kleur (blauw, rood, paars, geel) of 2 kleuren (blauw+rood en paars+geel). Een variant met 3 en eigenlijk liefst alle 4 de kleuren zou ik direct aanschaffen.

Deze Triple Deck wordt 'm helaas niet voor mij, hoewel ie zeker niet slecht oogt. Kwestie van smaak, en je moet zoals Torrr zegt hierboven wel een zonnebril in plaats van een vuurwerkbril op.

Die waaier met alle kleuren is er wel in Duitsland bij Postenhandel:

Niet van Xplode, maar toch.

Wel een beetje verwarrend dat ze deze de Triple Deck noemen inderdaad. Niet mijn ding.

Back
Bovenaan