Trio opgepakt na gooien met vuurwerk

killerdome

VWC lid
HOOGEVEEN – In en rond het winkelcentrum De Weide in Hoogeveen deden zich zondagavond na de verloren wedstrijd van het Nederlandse elftal geen noemenswaardige ongeregeldheden voor. Er waren weinig jongeren in het centrum. Er werden geen vernielingen aangericht. Wel hield de politie in- en rond het centrum drie jongens van 20, 20 en 22 jaar uit Hoogeveen aan. Twee daarvan gooiden vuurwerk, de derde kon zich niet legitimeren. Tegen hen werd proces-verbaal opgemaakt.

Bron

schande, zo uit je dak gaan om een sport! en dan ook nog je frustratie tonen met verkeerd vuurwerkgebruik! goed dat ze gepakt zijn!

Vind ik best wel een beetje overdreven reactie want ik weet niet waar jij vandaan haalt dat deze jongens uit hun dak gaan, ik lees alleen dat ze vuurwerk hebben afgestoken en wie zegt dat ze dat op een foute manier hebben gedaan ? Misschien hebben ze het gewoon op een normale manier afgestoken, wat inderdaad niet mag maar je mag ook niet wildplassen, door rood lid rijden etc etc.

o, sorry voor het vuurwerkfreakk moment. het was in de buurt van het winkelcentrum en niet erin. wel vind ik dat vuurwerkafsteken rond een winkelcentrum niet de goede plek is. dan heb ik er verder eigenlijk geen mening over en mag mijn bericht verwijderd worden.

kan me voorstellen dat ze uit blijheid bij de 1-0 vuurwerk hebben afgestoken, dat gebeurd wel vaker. Er staat ook niet bij wat ze hebben afgestoken, misschien hadden ze nog een kleine cake o.i.d. over van oud en nieuw.

Back
Bovenaan