Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damn nu je het zo zegt.. deze heeft wel 2x zoveel kruit dus deze moet wel beter zijn.Dit topic is mij nog niet eerder opgevallen.. Mooie doos! Toch het gevoel dat hij mij bekend voor komt..
Is dit niet gewoon de Fransbomber?
Komt gewoon een batch 2025 zonder kooi.Gezien er nog niets bekend is omtrent kooien wel of niet is dit ook een product wat nog niet zeker is dat komt.
Nergens nog gehoord/gezien dat die tegenwoordig zonder kooi is of heb ik zitten slapen?
Zeker?Komt gewoon een batch 2025 zonder kooi.
Moet je ff bij Naomi checkenZeker?
JaZeker?
Ik heb Naomi gesproken als we zo door blijven gaan stopt ze ons allemaal in een kooi.Moet je ff bij Naomi checken
Uitsluitend op het volle karton staat het batch jaar. In een karton zitten 2 transbombers. Op een los exemplaar staat geen jaartal of ander batchnummer.Iemand die mij kan zeggen waar het jaartal van de badge staat? Heb het idee dat ik een 2025 onlangs de lucht in heb zien gaan. Heb nog wel ergens een foto van de doos.
Was in elk geval een exemplaar zonder kooi. En was dikke prima!!
Check! Dan kan ik er weinig zinnigs over zeggenUitsluitend op het volle karton staat het batch jaar. In een karton zitten 2 transbombers. Op een los exemplaar staat geen jaartal of ander batchnummer.