Tosch pyro 5.11.11

kwintos

VWC lid
Es gibt wieder ein Vorschiessen! Es werden etliche Artikel vorgeführt.

Das Catering wurde extrem Ausgeweitet! Es werden über 100 Artikel vorgeführt. Tom (CeroFireworks) startet das Anfangsfeuerwerk. Und das Abschlußfeuerwerk wird aus vielen Eigenkreationen bestehen sowie 3x300mm Bomben.

Es wird also der Hammer!!!

Samstag den 5.11.11

Ab:18Uhr

Sportplatz Atter

Leyer Straße 151

49076 Osnabrück

Vorig jaar voor het eerst deze demo bezocht! Was het zeker waard, helemaal nu, de producten in Duitsland worden alsmaar beter en beter. Kwaliteit is daar ook goed voor uit gegaan sinds de 500 grams regeling daar geldt lijkt het wel!

Een 'mascleta' is er dit jaar dus niet als ik het zo lees?

In ieder geval zal ik er voor zorgen dat ik er de 5e van november bij ben. Het komt ook echt allemaal weer dichtbij hea, jamjam! zin an!

Geweldige demo was het vorig jaar. Langdurig maar zeker niet saai met leuke cakes, een mascleta en profshow. Ben benieuwd wat we dit jaar krijgen voorgeschoteld. Sowieso die 3x 12 inch is iets om naar uit te kijken natuurlijk de nieuwe producten. Ik heb al enkele nieuwkomers gezien van Weco, Comet en Keller en er zitten zeker 'n paar toppers tussen! Nu nog in het echt aanschouwen :)

Ben ook wel zeer benieuwd hoe deze avond loopt.
Wil er dit jaar bij zijn.
Bas, rijdt jij langs mij:p

Zag er eerst naar uit dat ik niet kon die datum.Maar toch aanwezig gelukkig.:DShow van vorig jaar was erg leuk.

Geweldige demo was het vorig jaar. Langdurig maar zeker niet saai met leuke cakes, een mascleta en profshow. Ben benieuwd wat we dit jaar krijgen voorgeschoteld. Sowieso die 3x 12 inch is iets om naar uit te kijken natuurlijk de nieuwe producten. Ik heb al enkele nieuwkomers gezien van Weco, Comet en Keller en er zitten zeker 'n paar toppers tussen! Nu nog in het echt aanschouwen :)

Zeker een leuk uitje deze demo en show.En je pakt toch ff je bradwurst und pommes mee;-) Zelf vond ik de demo toch net iets te lang. Maar dat kon ook aan de temperatuur toen liggen. Aan de andere kant wel netjes dat ze ook zo'n beetje elk product voorbij laten komen. En van de show werd je snel genoeg weer warm:D, Ik ben weer van de partij:p

Hallo und guten Tag,

die erste prof. Show nach dem Vorschießen wird eine Demonstrationsshow für
das PyroBattle von uns Fa. Cero Fireworks sein.
Wir werden im Italienischen Stil Schießen.
Viele Produkte aus Italien, Polen und Deutschland werden eingesetzt.

Salut Tom

Bis dann!

Bij leven en welzijn gaan we hier gewoon aanwezig zijn :)
Klinkt allemaal weer te goed om niet naartoe te gaan!

vorschiessen.jpg

Back
Bovenaan