Topic der topics!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heel simpel, wat is voor jou het topic waar je het meest plezier aan beleeft? Door de jaren heen hebben we al heel wat prachtige topics op het forum, maar wat ivoor jou het topic der topics?

Voor mij is de onbetwiste favoriete de "Het grote sfeerfoto's topic" heerlijk om in de sfeer te komen en allerlei diverse foto's te zien die allemaal met vuurwerk te maken hebben of sfeer verhogend zijn.

Voor mij was dat jaren maar dan jaren geleden.
-Tutorial Mortier rekken bouwen en showen.
-Do's en dont's bij schieten van shells.

Waren nog eens mooie tijden toen! Hoe het kan verkeren door de jaren heen he'

Heb altijd erg veel plezier met de prijsvragen van eerder Vuurwerktotaal, en nu Lesli. Om mee te doen, maar ook alle creaties zien/lezen die anderen maken. Daarbij de spanning van de uitslag en de discussies die daarbij horen, en het feit dat je ook nog wat kan winnen. Top topics !

Ik heb wel lol altijd aan het ene topic van de hype van het jaar dat dan wel niet in kooi komt en wel niet op tijd komt bij welke dealer wel niet en wel niet nat droog is of het dan toch wel niet goeie slechte batches heeft en bedelen smeken om vroegtijdige testfilmpjes peeuw peeuw peeuw en dan na de jaarwisseling is het topic deaud omdat het item gewoon wel ok was en niet meer dan dat. Heerlijk die pyropaniek elk jaar weer *popcorn* Ook zelfleedvermaak als ik er nolens volens zelf weer even m'n teentjes in doop hoor 🤗🤭

Back
Bovenaan