Tobias zijn 2012-2013 o&n show!

tobias

VWC lid
Beste mede freaks,

Aller eerst wil ik iedereen nog een gelukkig 2013 wensen! Afgelopen o&n heb ik met vrienden een vuurwerkshow gegeven bij de Haagse rugby vereniging, dit was vrij lastig doordat best een geregel is en het weer absoluut niet mee werkte haha. Zo hadden wij een party tent opgezet om een beetje droog te kunnen werken tijdens de opbouw maar al snel merkten we dat de tent alleen maar lastig was met de wind. Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen er zijn namelijk maar twee cake's blijven staan! Hieronder staat de film veel plezier!

De digitale knallers in de finale liepen helaas niet helemaal door, er moesten er nog een aantal komen met nog een eindsalvo. Uiteindelijk ging het laatste gedeelte wel door maar toen was de filmcamera al uitgezet haha:P

Laatst bewerkt:
Prachtige show. Die crossettes zien er geweldig uit! En daarna meteen knetterhard er overheen met wat Secret Salutes. Lekker hoor!

Wat een leuke bijdrage. Ik zie dat je werkelijke herkenbare producten hebt gebruikt die goed in de smaak vielen bij het publiek. De reacties zijn schitterend ook!

En dan te bedenken dat er wat mieterige galemmers zijn die de gewone burger dit plezier willen ontnemen. Betere reclame voor het zelf af mogen steken van vuurwerk is er niet.

Bedankt voor deze bijdrage!

Back
Bovenaan