Titanium Star Ass.

Allemaal nieuwe (TE) dure assortimenten, je kan vaak betere losse cakes kopen..

Mee eens. Ik heb vroeger wel eens een pakketje gehad, maar dat is altijd minder dan een paar losse potten. Jammer dat dealers zich daar niet wat minder op focussen en wat meer op echt goede losse cakes...

LET OP! Hier wordt niet gemekkert over prijzen.

Komt er moderator achtig uit, maar dit geldt in meerdere topics.

Verder, zolang er geen foto beschikbaar is, ga dan niet oordelen.

De boodschap is duidelijk,alleen botst het een beetje. Ik bedoel je wilt geen menigen gebaseerd op het prijskaartje,en ik snap dat je niet op vooroordelen zit te wachten. Maar dat is helaas wat er in ons om gaat,zolang er geen verdere informatie bekend is. Mischien een tijdelijk slotje er op,totdat de juiste informatie bekend is,zodat we dan wel een mening met goede argumenten kunnen vormen. Ik noem maar wat.

Mischien verstandig om dan je info zonder prijs te posten zodat men eerst moet afwachten wat het is.
Als je iets post waarbij je prijs noemt maar verder geen info dan kun je dit soort reactie's verwachten.

Als ik wil gaan zeuren over prijzen doe ik dat !
Daar is dit forum toch voor (om het over vuurwerk te hebben en daar horen nu ook eenmaal prijzen bij , want je krijgt het niet gratis )
Als je dat niet kunt hebben post dan ook niks :p

waar moeten we dan op reageren? De 'niet van toepassing' achter elk ander infokopje? Nogal duur dan, €109 voor een assortiment zonder inhoud. :bye:

hoe kun je zeggen dat dit pakket te duur is? we weten nog niets over dit pakket. eerst mischien ff afwachten tot er meer info is? het kan tegenvallen maar t kan ook n super assortiment zijn. k snap niet dat jullie nu al zonder info zo negatief oordelen over dit pakket. groeten mustang

ik moet toch wel ff zeggen dat als je alleen een naam en een prijs neer zet dat ik dat dan niet snap. Wacht dan tot je wat meer info hebt, want nu staat er alleen gebakken lucht onder de naam Titanium Star Ass voor €109,-
Ook op de site van onlinevoorverkoop staat verder geen info. terwijl er wel bij staat dat het product op voorraad is. Beetje raar.....

Hier is ie dan....

00000017.JPG

www.isandra.nl
Cees

Back
Bovenaan