Titanium Salute Scream [Tropic]

Tatanka

VWC lid
Artikelnummer: TB170
Artikelnaam: Titanium Salute Scream
Bruto Gewicht: 2,8kg
Netto kruitgewicht: 495g
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Whistling tail up to ti-chrys.
Max. tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: ..
Adviesprijs: € 24,95

kzcxga.png

Laatst bewerkt:
Idd, deze zullen als zoete broodjes over de toonbank gaan! Een goeie fluit en knal, dat is wat we hier willen!

Idd, deze zullen als zoete broodjes over de toonbank gaan! Een goeie fluit en knal, dat is wat we hier willen!

Ik verwacht 'm bij Piroshop Arentz, dat zijn tenminste slimme ondernemers ( voor de freaks ). Maar ik hoop eerlijk gezegd ook op Steenbergen en Bredavuurwerk, die verkopen al Klasek en andere 'Oostblok' merken.

Schijnen hard te zijn. Op Youtube even zoeken, daar is het te lezen in de comments. Heb er daarom ook 2 besteld.

Schijnen hard te zijn. Op Youtube even zoeken, daar is het te lezen in de comments. Heb er daarom ook 2 besteld.

Mag ik vragen waar je dat hebt gelezen? Ik lees het zelf namelijk bij geen enkel filmpje op YouTube terug (behalve een regel van een verkoper, die zijn eigen product aanprijst)? Wie weet bekijk ik de verkeerde filmpjes van de TB170.

Omdat ik zelf al 2x de Tropic Scream heb vraag ik me hardop af of deze variant nog echt wat toevoegt...

Mag ik vragen waar je dat hebt gelezen? Ik lees het zelf namelijk bij geen enkel filmpje op YouTube terug (behalve een regel van een verkoper, die zijn eigen product aanprijst)? Wie weet bekijk ik de verkeerde filmpjes van de TB170.

Was idd van een Duitse webshop, maar deze hebben de cake wel zelf getest en daar waren ze positief over. Dus daar gaan we maar van uit... en als ik de filmpjes zo bekijk en luister zal het ook wel zo zijn. We zien het wel.. :)

Omdat ik zelf al 2x de Tropic Scream heb vraag ik me hardop af of deze variant nog echt wat toevoegt...

Nou deze variant spreekt mij meer aan dan de Tropic Scream. Ten eerste om de meer rauwe fluiters en ten 2e salutes en niet van die slappe blinkboeketten.

Nou deze variant spreekt mij meer aan dan de Tropic Scream. Ten eerste om de meer rauwe fluiters en ten 2e salutes en niet van die slappe blinkboeketten.

Volgens mij verschillen de fluiters tussen beide varianten niets (wellicht is een verschil in beeldkwaliteit/-maeteriaal er de oorzaak van). De salutes vind ik op diverse films niet overtuigend, lijkt erop dat de flutiers de salutes overschreeuwen.

Maar goed, er is maar 1 manier om mijn vermoeden in een feit te veranderen: toch maar 1 salute versie bestellen vanavond.

Back
Bovenaan