Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Idd, deze zullen als zoete broodjes over de toonbank gaan! Een goeie fluit en knal, dat is wat we hier willen!
Schijnen hard te zijn. Op Youtube even zoeken, daar is het te lezen in de comments. Heb er daarom ook 2 besteld.
Mag ik vragen waar je dat hebt gelezen? Ik lees het zelf namelijk bij geen enkel filmpje op YouTube terug (behalve een regel van een verkoper, die zijn eigen product aanprijst)? Wie weet bekijk ik de verkeerde filmpjes van de TB170.
Mag ik vragen waar je dat hebt gelezen? Ik lees het zelf namelijk bij geen enkel filmpje op YouTube terug (behalve een regel van een verkoper, die zijn eigen product aanprijst)? Wie weet bekijk ik de verkeerde filmpjes van de TB170.
Omdat ik zelf al 2x de Tropic Scream heb vraag ik me hardop af of deze variant nog echt wat toevoegt...
Nou deze variant spreekt mij meer aan dan de Tropic Scream. Ten eerste om de meer rauwe fluiters en ten 2e salutes en niet van die slappe blinkboeketten.
Boven verwachting goedRöder Feuerwerk vorschießen 2019
Remstal Feuerwerk