Tips voor/van dealers gevraagd!

• Topic starter Topic starter wim
  • Startdatum Startdatum

wim

VWC lid
Beste allemaal,
Ik weet dat dit "misschien" onder spam valt, dus neem ik een risico voor een ban!!! Weet de grens niet echt.!!! Her en der komt namelijk de vraag op (ook op ander produckten) of er dealers in de buurt komen.!!! Natuurlijk zijn we bezig om ons te vergroten en te versterken.Wie helpt ons daar bij?? Jullie zijn de kenners!!
Natuurlijk willen wij jullie voorzien van ons vuurwerk, zonder er kilometers voor te moeten rijden!!! Dus als je Tips hebt voor/van dealers stuur dan ff een PM.(ik zeg dat ook als mede freak)en behandel dit discreet. En kijken we of er een tegen prestatie mogelijk is.

Ik bedenk me net, dat dit voor de mods misschien wel een algemeen topic kan zijn?
Maar dat laat ik graag daar en aan jullie.
GR Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips, kijk daar hebben we wat aan en kunnen er verder mee. Zelfs in de vakantie, cq komkommer tijd.
Wim Rubro Vuurwerk Nederland.

Mooi om te zien dat het wat heeft opgeleverd Wim.
Ben benieuwd, we zullen binnenkort wel weer eens langs komen:wink:
Succes in ieder geval.

Ik krijg via via al te horen dat het niet goed gaat met Rubro omdat ik hier jullie hulp vraag!!! Tja triest, Wat Rubro doet is niets anders dan jullie serieus nemen..... Jullie zijn de freaks en weten wat, en waar jullie iets willen. Wij proberen op een/via multie media mannier hier op in te springen en jullie te volgen en waar mogelijk gehoor te geven aan jullie wenzen.!!!! tja dan gaat het niet goed met Rubro Vuurwerk. Of gaat het anderen beter? Als dat zo is eten we graag mee van de taart!!!!!

Gr Wim RUBRO Vuurwerk Nederland

Een dealer in eindhoven lijkt mij helrmaal super :)maar ikweet zelf niet iets over de mogelijkheden kwa pand etc.. Hopelijk zou rubro er tog serieus naar kunnen kijken

Met vriendelijke groet, Zyzal

Dealers zijn altijd geïnteresseerd. Als ze maar een goeie marge krijgen lijkt me.
Jullie zijn de enige die dat kunnen regelen Wim.

Wim, trek je daar maar niets van aan.
Wij vinden het juist geweldig als een importeur mee leest/denkt op het forum.
Als onze meningen of 'advies' gevraagt wordt is dat natuurlijk helemaal geweldig.
Laat de mensen maar denken en zeggen wat ze willen, is vaak ook een teken van afgunst:wink:

Wim, trek je daar maar niets van aan.
Wij vinden het juist geweldig als een importeur mee leest/denkt op het forum.
Als onze meningen of 'advies' gevraagt wordt is dat natuurlijk helemaal geweldig.
Laat de mensen maar denken en zeggen wat ze willen, is vaak ook een teken van afgunst:wink:

Ik hoop niet dat je mij daar mee bedoelt, want dan heb je me niet echt begrepen. Wim mag van mij alles vragen. Prima. Maar Rubro weet natuurlijk zelf (beter dan wij individueel) waar ze leveren en kunnen pro actief handelen naar de dealers lijkt me. Een goed product met een goede prijs verkoopt zich dan wel. Lijkt me zelfs commercieel aantrekkelijker, want ook Rubro kan niet alleen leven van de freaks. En dat heeft juist niets met afgunst te maken.:)

Ik hoop niet dat je mij daar mee bedoelt, want dan heb je me niet echt begrepen. Wim mag van mij alles vragen. Prima. Maar Rubro weet natuurlijk zelf (beter dan wij individueel) waar ze leveren en kunnen pro actief handelen naar de dealers lijkt me. Een goed product met een goede prijs verkoopt zich dan wel. Lijkt me zelfs commercieel aantrekkelijker, want ook Rubro kan niet alleen leven van de freaks. En dat heeft juist niets met afgunst te maken.:)

Ik denk niet dat hij het zo bedoelt.
En natuurlijk leven we niet alleen van de freaks.
Maar ze hebben wel kijk, en goede tips.

Wim
www.rubro.nl

Nee ik doelde niet op jou.
Ik reageerde op het bericht van Wim dat er wordt gezegd dat het slecht met Rubro gaat omdat ze ons advies/onze mening vragen.

30 augustus hebben we een dealer preview avond. Dit is besloten voor dealers, potentieele dealers en genodigden!! Echter Vuurwerk zeg ik altijd, is iets openbaars (iedereen kan het immers zien en er is genoeg ruimte om het te zien).
Dus een open en gesloten deel zeg ik maar.
Volgende week komt de eerste container aan met alle sampels die nieuw zijn en die we gaan schieten deze avond. We doen het anders als anderen deze avond, geen lange toespraken, geen dure of goedkoope dollars gewoon eerlijk en heerlijk en kwaliteit en!!! in-formeel.(wij zijn ook maar gewoon)
Tussen heerlijk (show cooking) eten en drinken geven we onze produckten de vrije loop door middel van een live presentatie van onze produckten en staan we nadien klaar om u te woord te staan en we cooken door.

voor vuurwerk-dealers en freaks. (let op!!! dealers aanmelden via @adres) DUS AANMELDEN ALLEEN VOOR DEALERS, EN GENODIGDEN!!!
Wil je komen kijken, prima maar dan hoef je, je niet aan te melden.

zie www.rubro.nl voor info

Met vriendelijke groet,
Wim

Laatst bewerkt:
Een mooi gebaar dank je Wim,ik zal er als het toe laat er ook bij zijn.
Hopelijk is de opkomst mooi bij deze demo,wie zal er nog meer bij zijn?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan