Tips mbt. filmen in de regen

zorgen dat je er ruim optijd bent, dan is er altijd wel een afdakje te vinden :-) waar je lekker droog kan staan :-)

Ik weet nog dat, volgens mij Wessel/Snakebite, in Nijmegen een hele regen kap en van alles om zijn camera had, zo iets kan ook lijkt me?

Ik weet nog dat, volgens mij Wessel/Snakebite, in Nijmegen een hele regen kap en van alles om zijn camera had, zo iets kan ook lijkt me?

Ik kan me niet herinneren dat ik laatst in Nijmegen ben geweest, sorry. :p

Maar on-topic: Ik heb vorig jaar ook even last gehad met oud en nieuw. 's Ochtends was het aan het regenen en als er vocht op mijn display komt en verder ook op de lens dan kun je vrij slecht zien wat je nu eigenlijk in beeld aan het brengen bent.

Om nou de hele tijd met een paraplu te gaan zitten lopen... Op een gegeven moment moet je die camera toch echt omhoog richten en volgens mij komt daar toch echt de regen vandaan. :p Dus erg veel zal het niet helpen.

Hey ik zie dat mijn vraag bovenaan dit topic is verwijderd. Welke moderator is hier verantwoordelijk voor haha

mensen bedankt voor jullie tips overigens!

Haha, ga je straffen? Ik ken helaas niemand aanwijzen hierop. Lijkt alsof de hele openingspost eruit is gehaald?

Heel simpel als het regent stop ik met filmen. Ik ga niet mijn camera laten verregenen voor een fimpje, buiten dat krijg je ook niet meer echt mooie beelden als het regent aangezien je lens nat word en het zicht wat minder.

Ik vind het genieten van vuurwerk belangrijker dan het filmen ervan.

Yes!!! Jaartje bunkerbrommen voor mij:D

Snap er de ballen van:p Heb een topic verplaatst, en de openingspost is pleite? :p
Even bij de andere mods lief kijken of zij weten hoe ik dit ga oplossen:p Komt goed!

Back
Bovenaan