tips gezocht om er een samenhangend geheel van te maken...

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Afgelopen jaar de overstap gemaakt van een regulier crown pakket naar losse cakes,en dit jaar het budget opgetrokken van 100 naar 500 euro. De echte productkennis mist waardoor ik wellicht een wat afwijkende lijst producten heb besteld. Maar goed ik zou graag wat input krijgen wat betreft volgorde,aanvullingen,combi's e.d. maar goed tijd voor het belangrijkste... de producten....

4x anaconda - schuurmans
4x titanium vulcano - schuurmans
2x ice fire - schuurmans
1x unulhukai - vuurwerkvisie
1x zena revolution - vuurwerkvisie
1x freestyle triple madness - vuurwerkvisie
2x extreme salute 2.0 - vuurwerkvisie
1x treasure 2.0 - pronk
Een hele zooi novelties en klein grut voor het begin van de avond en oja ....
12x happiness.

Hoewel ik niet van plan ben om nog heel veel aan te schaffen sta ik open. voor suggesties. Lesli., broek, schuurman, wolff, rubro, en beperkt mx/caff ter beschikking

Eigenlijk is hier een appart topic voor, maar ik zal de pret niet drukken.

Aller eerst, jeetje! Hoe heb je deze pructen uitgezocht..?! Haha :)

Dan je vuurwerk. Je hebt wat losse cake's, wat doorlont bakken en wat fonteinen.

Ik zou beginnen met 2x ice fire - schuurmans
Overlaten gaan in 4x titanium vulcano

Dat was makkelijk, nu komt het moeilijkste deel je hebt 4x! de anaconda - schuurmans, waarom in vredesnaam? 2x is meer dan genoeg. Je zou hem in de finale kunnen gebruiken, waare het niet dat je enkel nog cakes hebt die recht omhoog schieten, ga je deze bak daar bij tussen voegen valt zelfs de dure zena revolution weg, aangezien de waaier cake een breed effect heeft.

goed je zou nu 2x anaconda - schuurmans
opgevolgd door 1x unulhukai - vuurwerkvisie

Dan als pre finale de 1x zena revolution - vuurwerkvisie (Wel even een mooie opbouwen volgorde van cake's uitzoekn)

Als finale zou ik dan
beginnen met de freestyle triple madness - vuurwerkvisie
en na 30 sec de extreme salute 2.0 - vuurwerkvisie er bij laten komen
en tijdens de laaste 20 sec de treasure 2.0 - pronk er bij laten komen

onderstaande meuk heb ik niet meegenomen;
2x de anaconda - schuurmans, bewaren voor volgend jaar?
'Een hele zooi novelties en klein grut voor het begin van de avond en oja ....
12x happiness.'

Kijk maar wat je er mee kunt of wilt, maar dit is wat ik er denk van zou maken, zonder producten er bij aan te schaffen.

tnx voor het opzetje!

kan me de reactie wel voorstellen, het is niet gekocht met een show in gedachten. de freestyle en revolution spraken op film erg aan maar blijven uiteindelijk een gok. voor zover ik weet is de freestyle tot nog toe 1x geschoten op een demo en de revolution nog uberhaupt niet. De anaconda's kreeg ik een mooie kartonaanbieding voor. wellicht dat ik er nog 1 tussen vlecht tijdens de tripple. cake 2 die ik als derde laat schieten begint met een vergelijkbare kleurstelling als de anaconda

Back
Bovenaan