Timeless

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: 141230
Artikelnaam: Timeless
Bruto Gewicht: Volgt
Netto Kruitgewicht: Volgt
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Effectomschrijving:
A: Golden strobe tail to red star chrysanthemum
B: Golden strobe tail to green star chrysanthemum
C: Golden strobe tail to blue star chrysanthemum

Tijdsduur: Volgt
Stijghoogte: Volgt
Richtprijs: €15,95

Royal Fireworks, niet de enige maar wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie bak zeg! Super finale erin en die time rain is a nice touch.. En Zeker niet storend..

maar die finale is geil zeg!!

Tussen de 15 en 17€ lijkt mij een redelijke prijs..

Deze cake kan mij zeker bekoren, een goed en lekker strak tempo en hij blijft lekker hangen en het prijskaartje aan deze cake is zeer scherp te noemen.

De camera pakt dat niet goed, net als goud. Wacht de filmpjes van VWC (en FPM, sorry hoor) zelf maar af, betere camera's.

Vond dit wel een zeer nette cake!
Ook de prijs is goed...
Ennuh je krijgt er kwaliteit voor!

Ik kan er eigenlijk niet omheen na het filmpje van TLVD (G)! Hier zijn de kleuren wel aardig te zien, en verwacht dat ze in het echt nog wat beter zijn.

Ik zie alleen in het China-filmpje een meer-kleuren-finale die ik niet zie op de Nederland-filmpjes, klopt dit? Of is het een beperking van de camera's om in de finale het groen en blauw niet te filmen?

Ik kan er eigenlijk niet omheen na het filmpje van TLVD (G)! Hier zijn de kleuren wel aardig te zien, en verwacht dat ze in het echt nog wat beter zijn.

Ik zie alleen in het China-filmpje een meer-kleuren-finale die ik niet zie op de Nederland-filmpjes, klopt dit? Of is het een beperking van de camera's om in de finale het groen en blauw niet te filmen?

De finale had alleen rode sterren inderdaad,maar dit is wel een toppertje live hoor.:)

Er mag gezegd wordt dat Royal hiermee toch ook aan de liefhebber met de kleine portomonnee gedacht heeft. Grote boeketten, mooie kleuren.. Wat wil je nog meer :)

Back
Bovenaan