Tilburg 28 Juli 2013

R@lph

VWC lid
Waar: Tilburg
Adres: Heuvelring
Wat: Professioneel vuurwerk en Consumenten vuurwerk
Tijd: Rond 23:00
Wie: Onbekend
Waarom: Kermisvuurwerk

Koniginnedag gemist, dus bij deze zeker aanwezig!

Lokatie is geen Heuvelring maar Piushaven, schietbedrijf ik vermoed Katan zoals alle andere jaren.

In combinatie met de spectaculaire megagrote kermis is deze show zeker de moeite waard :cool:

Laatst bewerkt:
Ik ben hier waarschijnlijk ook bij,
alleen voor de kermis is dit al de moeite waard want die is echt allejezus groot :p
grootste van nederland zo'n beetje.

Gezellig kerel, dan kom ik zeker weer even handjes schudden!

Wat betreft de show, elk jaar wordt deze beter, hopelijk blijft die stijgende lijn zich voortzetten.

Katan weet dondersgoed wat wij Tilburgers willen zien: gas eropppp + brute finale :p

Zekers dat mag ook wel met een groothoek lens op men camera en een externe microfoon.
die salutes erin tegen het einde erg lekker hoor ga zo door heren van Katan.

Mooi kermisavondje gehad.

Bij aankomst een keer geroepen bij het hek, waar de heren van Katan druk bezig waren met een potje voetbal :p.
In het begin hadden ze het niet door, maar niet veel later kwam Stefan richting mij en we hebben even kort gebuurt.

Daarna doorgelopen richting kermis, waar mn vismaat en jef al aan het bier zaten op het terras.
Gezellige boel, en na een uurke of twee zijn we richting haven gelopen.
Dat mijn vismaat niet alleen aan het water succesvol is met vangen, bleek wel weer.
Gooit een euro in zo'n grijpding en bam mee bingo, een toffe knuffel als souvenier :D

Bij de haven aangekomen snel een plekje gezocht naast Stefan, daarna begon het showtje.
Vond het ongeveer hetzelfde als vorig jaar, maar de finale was deze keer wel zeer lekker en ook nog eens goed hard!
Ja wat kan ik er verder nog over zeggen, het was weer ietsje beter dan vorig jaar dus de stijgende lijn zet zich nog steeds voort in ons stadje.
Wij hebben gewoon weer super genoten en volgens mij was het einde in heel Tilburg te horen hahaha, geweldig!

Wens jullie veel kijkplezier, hier alvast de finale van de Tilburgse Kermisshow 2013 , Katan bedankt en tot volgend jaar maar weer :wink:

Laatst bewerkt:
Deze is ook wel wreed, filmpje vanaf de andere kant.
Was harstikke scheef gefilmd maar heb het even gedraaid voor jullie.

Het laatste minuutje van de show, met dank aan mn ex :cool:

Back
Bovenaan