Tilburg 25-07-2010

Ik neem mijn woorden terug van mijn vorige posts na de filmpjes weer te hebben gezien. Raar dat ik die gedachten had, ik was er zelf gewoon bij :p
_________

Aanwezig
nlvuurwerk

Tilburgse Kermis 2010, kom zeker weer kijken, vorig jaar erg genoten van deze snelbeukende consu show:p
Hopelijk gaat het gas er weer flink op dit jaar, daar zijn de Tilburgers gek op:cool:
Hij stond al bovenaan als link in het topic, maar hier is het (nogmaals)showtje van vorig jaar:

Tot Zondag!

Tilburgse Kermis 2010, kom zeker weer kijken, vorig jaar erg genoten van deze snelbeukende consu show:p
Hopelijk gaat het gas er weer flink op dit jaar, daar zijn de Tilburgers gek op:cool:
Hij stond al bovenaan als link in het topic, maar hier is het (nogmaals)showtje van vorig jaar:

Tot Zondag!
Ga je weer filmen? Film kwaliteit is wel goed!
Als je slim bent, ga je morgen recht voor het ponton staan , deze is van wat schuiner genomen of niet?

Alvast bedankt,

Gr Mike

Ik ben er al helemaal klaar voor :D
Nieuwsberichtje:
Zoals je wilt komt zanger wesley ook nog! Wat wil je nog meer... :p

Vandaag vuurwerk en miniconcert in de Piushaven
Publicatiedatum: 25 juli 2010

Vanavond om 22:30 uur wordt de Tilburgse kermis traditioneel afgesloten met een groots vuurwerk in de Piushaven. Aansluitend volgt vanaf het dak van de Hardys kappersboot een muzikale groet van Kermis FM: een miniconcert van de Tilburgers Wesley & Jurgen Leijten.

KermisFM
De Kermis FM organisatie kijkt tevreden terug op de afgelopen tien dagen. Een brede mix van artiesten en radio DJ's bracht een bezoek aan de Kermis FM studio. De Tilburgers hoefden niks te missen van het (kermis)nieuws. Verslaggevers proefden continu de sfeer op het kermisterrein en de cd-spelers zijn nog warm door de tientallen verzoekjes van luisteraars.

Kermis FM wil volgend jaar terugkomen naar de Tilburgse kermis. Niet alleen voor de Tilburgers zelf, maar ook als ambassadeur van het evenement in de rest van het land. Kermis FM bleek ook dit jaar weer veel andere media voor de kermis te interesseren; van Q-Music tot 3FM, van Omroep Brabant tot SBS6. Allemaal bezochten ze de Kermis FM studio om de sfeer te proeven van de grootste kermis van de BeNeLux.

Laatst bewerkt:
Wat een apart showtje hebben we weer gezien, 1 groot gekkehuis :P
Lekker doorblazen, harde knallen mega veel rook en eindelijk eens een keer fatsoenlijke muziek :lol:

Heb weer een leuke film voor jullie, die komt er zsm aan...

30hlg0p.jpg

Je bent er weer lekker snel bij met het maken van je film. inderdaad jammer van de rook. ik zie vele herbare spullen van katan terug. bedankt voor het delen.

Volgens mij heb ik meer rook gefilmd dan vuurwerk:p
Als je het mij vraagt ging het niet helemaal lekker op dat bootje, kwa inhoud vond ik het een mindere show als vorig jaar. Kort, en rommelig en echt synchroom met de muziek was het ook niet. Waar was de brute finale waar heel Tilburg op wachtte?
Hopelijk volgend jaar weer beter, langer, en met dikke finale....jullie hebben iets goed te maken heren Katan:D

Ik ben het niet eens met de 2 bovenstaande reacties. Ik heb van minuut 1 tot minuut 11 genoten.. Ik dacht zal wel weer zo een beukshowtje worden maar werd blij verrast met vuurwerk op muziek! :D super.. Ik vond 't ook een goed in elkaar gezet programma- alleen had ik zo van de kade (stond aan de kant van de waterval en volgens mij de regiekade) het idee dat het niet helemaal vlekkeloos ging maar dat hou je bij electrisch aansteken!Liedjes waren van vanngelis met chariots of fire - acdc thunderstruk en adagio for strings. Stuk voor stuk natuurlijk machtige nummers. Vangelis ging alleen de goude mine regen niet op tijd maar verder top. Als ze op tijd gingen was het een super mooi beeld vol goud in de hemel. Ja hoogtepunt vond ik acdc ,mines en tails ginge mooi op tijd maar vond met alle felle gekleurde kometen het te druk worden. Eind van acdc was gemonteerd volgens mij,echt gaaf stukje die eindigdee met een mine of 50 in 1.5 sec gaaf!! Adagio for string was rammen stuk of 80cakes ? in 3.5min,hahaha lekkerlekerlekker. Miste alleen het eindschot volgens mij wat ik aan reacties van medewerkers kon zien is die blijven staan of zo! Tenslotte,wat is er met katan gebeurt? Was altijd hét bedrijf met handmatige ontsteking,nu schoten ze met explo volgens mij. Groeten

Als ik de film van thunderboy zo bekijk dan zou ik zeggen dat het schieten met muziek en NIET schieten op muziek is.Ik vind de timing ver te zoeken. Verder lijkt het wel een aardig showtje alhoewel hij wat rommelig is en ik de brute finale mis.

Back
Bovenaan