Thunderstrike

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1006
Artikelnaam: Thunderstrike
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal knallers: 20
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland, Thunderstrike! 20 zware knallers in een pakje.
Kartoninhoud: 60/1
Richtprijs: ...

1006gr.jpg

O.a. te koop bij: www.bestelvuurwerk.nl

Blijkbaar dit jaar veranderd en dus wél door de keuring gekomen. Ik ben benieuwd, ik probeer zeker een pakje!

ik ben wel dusdanig nastolgisch ingesteld dat ik dan een pakje wil proberen. Tegen beter weten in natuurlijk, maar toch... Gewoon lekker wat knallers afsteken voelt goed...
greetzz

vandaag bij de geldersevuurwerkhal een geprobeerd en moet zeggen
zeer harde knal en spatte goed uit elkaar ,dus zeker een aanrader,
knalde echt hard,zeker voor nederlandse begrippen .
dus geen kleibom maar een echte knaller/////////////////

ben heel benieuwd naar deze
kan iemand deze aub uittesten? ik rij morgen nog langs een gbv dealer dus als deze goed zijn neem ik er ook nog een pakje van

Daar kun je echt niet veel over zeggen. Ligt best nog wel wat sneeuw daar dat kan de zachte knal verklaren. Meer filmpjes????

Moet toch wel zeggen dat ik een piep in me oor had, maar stond er nogal dicht bij.
Zal straks even op een andere locatie een normale kanonslag, solo thunder en deze afsteken.

Ik heb ook een doosje gekocht, de helft heeft inderdaad roze lont. Geen idee waarom, maar ziet er wel mooi uit. De knaller is verder strak afgewerkt, heel stevig voor een Nederlandse knaller, en met mooie plastic dopjes.

Back
Bovenaan