THUNDERKING`S oud en nieuw show, 2010 - 2011

Ten eerste allemaal de beste wensen!

Oud en nieuw was hier weer helemaal super,ondanks dat ik dit jaar een stuk minder te besteden had is het toch weer een flink gekkenhuis geweest.

Dit jaar heb ik ervoor gekozen om alles elektrisch te schieten, en dat is zeker goed gelukt. Er zijn maar 2 potjes (2x Burning salvo) blijven staan en de rest is allemaal de lucht in gegaan. M`n broertje had dit jaar ook weer een flinke verzameling vuurwerk, hij heeft ook z`n eigen showtje gemaakt niet elektrisch maar alles getimed en doorgelont met viscolont, wat ook zeker goed gelukt is.

Uiteraard is er ook weer gefilmd, helaas geen films van overdag aangezien ik helaas moest werken is het niet gelukt, om films van overdag te maken.

Ik gooi eerst de 2 consumenten showtjes online en daarna kot de rest, ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Veel kijkplezier!

De mijne.

Van m`n broertje.

En we gaan weer verder met de volgende update, met dit keer 3x 5000 rol + 2x nitraatmat 60sh, een chinese lantern cracker en een binkie projektje van 56 stuks, met daarin verwerkt 4 x short circuit.

Veel kijk plezier.

Ook heb ik hier de schietlijst, de producten van mijn showtje staan in de juiste volgorde alleen die van m`n broertje niet.

Dit heb ik voor mijn show gebruikt:

Opening met pijlen gezamelijk.

- 12x Big tree pijlen (Zena)

- 1x Super rocket assortiment (Zena)

- 18x Brullende swiegermutter pijlen (Zena)
-------------------------------------------------------------------
- 4x Silver conic fonteinen (Zena)

- 2x Fear (Zena)

- 2x Fusion (Zena)

- 8x candles (merk weet ik niet meer)

- 1x Space temple (Royal fireworks)

- 2x happiness + 1x Sphere (Zena)

- 2x Hoogmoed (Marijn)

- 4x Wasp (Wolff)

- 3x Vette marja (Marijn)

- 1x Hot chains (Royal fireworks)

- 2 Voodoo (Zena)

- 3x Silver salute (Wolff)

- 8x Vast fortune (Royal fireworks)

M`n broertje had dit in z`n show verwerkt:

- 2x Golden willow (Zena)

- 2x Brocade crown (Zena)

- 2x Silver salute (Wolff)

- 4x Silvery dragon (Zena)

- 1x Tiger`s Pride (Zena)

- 1x Sheba Hunter (Zena)

- 1x Eagle Triump (Zena)

- 2x karton Z39 (Zena)

- 2x Vette marja (Marijn)

- 1x Wonderfull world (Zena)

- 2x Shining (Zena)

- 2x Happiness (Zena)

- 2x Voodoo (Zena)

- 2x Burning Salvo (Zena)

- 3x Crackling Chrysantium (Zena)

Je broertje heeft wel veel zena gebruikt zeg:p, maar wel lekker non-stop geweld! Ik vind je eigen show erg goed in elkaar zitten. Je hebt goede producten gebruikt, waarbij ik de space temple van royal eruit vindt springen. Thnx voor de filmpjes.

Ik heb genoten van je filmpjes.
Wat een mooi spul is er gebruikt en de shows zelf vond in leuk in elkaar zitten.
Toppie!

We zijn alweer aangekomen bij de laatste update, met dit keer, 1 karton messier tegelijk, 2x burning salvo en een 100.000 rol.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van alle films.

Back
Bovenaan