Thunderboy's Movie Topic 2015

Thunderboy

VWC lid
Yo Freaks,

Allereerst natuurlijk allemaal de beste wensen voor dit nieuwe jaar!
Heb met de jaarwisseling weer een aantal films [HD 720p] gemaakt en deze wil ik weer graag delen met jullie.

Behoorlijk wat tijd gestoken in alle voorbereidingen, met als resultaat een paar leuke projecten, TB Style :cool:

Ik wens jullie veel kijkplezier,

Here we go !

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het compliment :D Er komt nog een hoop leuks aan.

Deze had ik al in het Prijsvragentopic geplaatst, maar zal hem hier ook nog bijzetten.
In deze film zien jullie de Sensation, Way of the Dragon en als toetje de Kappa.

Klein spul stoken.
Mooie langdurige flitslichten van de 90 sec Blink, paar nitraatjes en het potje Gladiator met zwalutes op het eind.

:cool:

Bedankt voor alle reacties :)

De nieuwe Metailloid serie van Zena was echt genieten. Superdikke cakes met mega boeketten en harde dreunen!

In deze film zien jullie de "Germanium"

Het 18.00 Project(je)....Ging best lekker!

SNC19300.jpg

Bestaande uit:

-Jigsaw Fontein (niet op foto)
-3x Big Shots
-Styxx (Jorge)
-Supreme (3XL)
-Cybercop(3XL)
-Finale: 12x Whistling Thunderqueen 2013 versie at once

In de volgende film zien jullie een cake die ik gratis heb gehad bij een bestelling.
Was blij dat ik daar een 35 meter lange stook/looppad sneeuwvrij had gemaakt met de schop, anders was ik vaak op mn snufferd gegaan denk :p

Moest hard terug sprinten om de cam te richten, maar hij staat er grotendeels op, de "Xtra-4"

Laatst bewerkt:
Het blijven prachtige fonteinen, de Caldera's.
Vond de crackling wel minder hard dan voorgaande jaren, maar het was weer genieten :cool: Aan het einde nog een leuk blokje op de achtergrond

Na een drukke werkdag weer tijd voor een upload.

Best lang zitten twijfelen wat er nou het beste bij de Crackling Wave zou passen..
In eerste instantie was de bedoeling om er een aantal Fluted 500 doorheen te blazen, maar goed dat ik dat niet gedaan heb want deze waren in 9 seconden alle 4 leeg :p

Uiteindelijk besloten om de Clouds of Thunder erbij te zetten en dat gaf best een leuk resultaat.
De knalletjes kwamen net boven de staarten uit en de timing liep ook lekker.

Een klein 150 shots blokkie.

Heb hem gewoon op volgorde weggeknald zoals ze in de doos zaten, A t/m F.

De Six Pack 150:

@Firan, nu wel als het goed is :wink:
@kwin, inderdaad een leuk doosje voor het geld.

Waar ik ook ontzettend van genoten heb, was de Zena Event 1.
2 prachtige cakes met fenomenale multicolour/time rain, lekkere salvo's en prachtige brocade.
Deze blokjes zijn echt enorm goed,

De Zena Event 1:

Back
Bovenaan