Thunderbolt

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5255
Artikelnaam: Thunderbolt
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 90 Schots
Effectomschrijving: Red- silver- gold- green flash, silver crackling flowers.
Stijghoogte: 15-30 meter
Richtprijs: € 59.95
Verpakkingseenheid: n.n.b.
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

5255_thunderbolt_2011.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
als het een cake met boeketten word, word het een cake met zeer kleine boeketten. Denk dat het gaat lijken op een cake van 5 jaar terug. ongeveer het zelfde vorm.

Laatst bewerkt:
als het een cake met boeketten word, word het een cake met zeer kleine boeketten. Denk dat het gaat lijken op een cake van 5 jaar terug. ongeveer het zelfde vorm.

Dat had ik dus inderdaad ook. Maar ik wordt niet echt wijs uit de beschrijving.

Dat hoeft niet hoor. Als je kijkt naar de Silly Walks zijn de boeketten nog redelijk groot. Daarnaast schieten ze achter elkaar door, waardoor de lucht toch wel vol zit.

Nu ik het over de Silly walks heb, deze pot lijkt er wel erg veel op?

Omschrijving Silly Walks:
red glitter, green glitter, golden glitter, silver glitter, crackling

Deze kost €57,50. Ik zie de Silly Walks helaas niet meer op de prijslijst staat =( Jammer, was een erg leuke pot..Hopen dat dit een goede vervanger is dan!

Dit is best een aardig potje afgaand op het filmpje. Goed tempo, aardig uitgewerkte effecten die best fel zijn en ook redelijk lang blijven hangen.

Zeker geen verkeerde salvo pot maar het nadeel is de prijs en dat is de reden dat onze klanten hem laten staan en voor alternatieven gaan.

Zeker geen verkeerde salvo pot maar het nadeel is de prijs en dat is de reden dat onze klanten hem laten staan en voor alternatieven gaan.

Geef ze groot gelijk, op de demo viel mij deze best tegen. De Multicolor en Rhombus hebben leukere en grotere effecten. Vooral voor de prijs. En zoals je zegt bij Into The Black, al die potten lijken op elkaar.

Back
Bovenaan