Thunder Salute

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW945
Artikelnaam: Thunder Salute
Aantal Schoten: 15
Netto Kruitgewicht: 98 gram
Effectomschrijving: 15 shots knalblok, zware salute schoten voorzien van fanshape finale
Verpakkingseenheid: 16/1
Richtprijs: € 12.95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook Rubro komt dus met een knalblokje, 15 schoten.
prijs is nog niet definitief, maar deze zal om en nabij de tien euro gaan liggen.

Vandaag de lang verwachte demo gehad.
Ik zeg een topper voor 2010/2011!!!
Advies prijs 9,95

Gr Wim
Rubro vuurwerk.

Leuk dat er zelfs een kleine fanshape finale in zit :)
En hier & daar blijkt uit reacties dat dit een goed knalblokje schijnt te zijn. De prijs is ook heel netjes hoor, vergeleken met soortgelijke knalblokjes op de markt. Hoe dan ook, voor 9,95 zéér zeker het proberen waard.

Leuk blokje voor dat geld ik mis alleen de fan finale
Tel geloof ik ook maar 12 schoten dus mischien de fan niet gefilmd.

Prima te doen lijkt me voor deze prijs. (Als ik van het filmpje uit ga), als de fan finale dr ook nog in zit zou het wel heel erg gaaf zijn!:)

Mooi blokje zeg! Lekkere knallen en heel goed te doen voor die prijs, zeker de moeite om een paar van in te slaan voor overdag/'s avonds :)

Deze komt bij mij op de lijst!
Supergoede burst op het filmpje en een klein prijsje, 16 maal!

Laatst bewerkt:
Deze zat in de intro verwerkt van de demo van Vuurwerk Discount.
Helaas niet helemaal op film, omdat het onaangekondigd werd ontstoken.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor 10 euro een topper!

Geweldig, die W-Shape finale heeft dus ook nog een whistling tail voor de salute zitten!!! Dat maakt het helemaal een topper voor mij!

Een uniek stuk vuurwerk dat eigenlijk niet in je collectie mag ontbreken, mits hij ergens in de buurt verkrijgbaar is natuurlijk..
De whisling tail to ti-salute op het einde is geniaal, iets waar ik al een tijdje op wacht en met mij vele anderen :D

Nu ik het filmpje nog eens goed bekijk, lijkt het wel of de knal van het laatste salvo minder hard is... Iemand die deze kan vergelijken met bijvoorbeeld het laatste schot van de Fire Vulcano van Wolff? Die gaat namelijk echt hard :shocked:

Ik zou wel eens een bak willen zien die alles in 1 klap leeg knalt met het effect uit de finale, wistling tail to report, heerlijke combo! :D

Goede knal, lekker tempo en W-shape finale met fluit naar knal, dan die prijs van 10 euri, gewoon een supercake dus! :D
Meerdere malen voorbij zien komen, helaas ook letterlijk, want deze moet je blijkbaar goed vastzetten, 2x flink moeten rennen vanwege omvallen.
Mag Rubro zeker wel even notie van maken en oplossen, hier gebeuren echt ongelukken mee, bij ons ging het nét goed met een klein kind, die brulde flink, maar bleek gelukkig enkel geschrokken te zijn van het slotsalvo vlák naast zich... :bonk:

Volgend jaar zeker weer, want voor die prijs echt een topper!

Geweldige knalcake dit.
Hij knalt zeker goed, het tempo is heerlijk en het eindsalvo in w-shape met fluit vind ik geniaal.
Voor de prijs is hij ook zeer goed.

Zoals boven al aan gegeven is, paar keer moeten duiken doordat het potje omviel. Zeker iets waar Rubro iets mee kan doen.

Zoals boven al aan gegeven is, paar keer moeten duiken doordat het potje omviel. Zeker iets waar Rubro iets mee kan doen.

Het is nou eenmaal een klein potje, dus minder stabiel. Misschien moet je hem de volgende keer gewoon vast zetten? Bij mij bleef ie gewoon rechtop staan, zonder dat ik hem had vastgezet. Maar er kan misschien altijd iets aan gedaan worden.

Ik vind het zeker een mooi potje, er komt nog een filmpje!

Back
Bovenaan