Thunder Flower

jejestilo074

VWC lid
80.gif

Artikelnaam: Thunder Flower
Artikkelnummer: 5026
Aantal schoten: 5
Effectomschrijving: Rode en groene peony met harde knal
Richtprijs: 5,00

Laatst bewerkt:
Heb er slechte ervaringen mee, na 2 schoten stopte ie, en de boeketten vond ik ook niet grandioos.

Ik heb er goede ervaring mee.
3 keer al zo'n thunder flower gehad, en dit jaar ga ik er weer 1 of 2 kopen denk ik.
Nog nooit problemen mee gehad dat die het niet deed..

Verder zijn de boeketten best mooi, en de knallen zijn ook heerlijk:D

Tja, de thunder flower.
Opzich wel een leuk product, maar de boeketten zijn érg misvormd, en het tempo is veel te laag. Voor 4.50 kan ik best wat leukers vinden, maar omdat het een romeinse kaars is istie wel leuk voor erbij.:cool: Maar ik vind het geen grandioos product..
:bye:

Ik heb hem altijd wel in mijn collectie, en hij is ook best leuk.
En ik heb nu ook een paar keer gehad dat die wel gewoon goed was
en ook dat die wat minder was.

Heb hem ook gehad maar persoonlijk vind ik 4,50 ook te veel van het goede. Maar 5 schoten, geen mooie boeketten en lange pauzes tussen de schoten... nee voor mij geen aanrader.

Die pauzes vind ik wel fijn of had je liever alle 5 schoten in 3 seconden weggehad ofzo.

Snap dat ze niet allemaal achter elkaar de lucht in kunnen. Die thunder flower die ik heb afgestoken had echt lange pauzes (langer dan in het filmpje) of misschien is dit voor het gevoel geweest omdat de boeketten ook niet veel voorstellen.

Voor de boeketten hoef je hem i.d.d. niet te kopen, die stellen weinig voor.
Ik koop er wel altijd een paar voor de goede knallen en omdat het gewoon mooi spul is voor vroeg in de avond :D

opzich leuk product.

qua boeketten is het niet echt bijzonder,
maar de knalle zijn best goed te noeme.

maar 4,50 voor ee paar schoten vind ik toch net een beetje te duur.

:bye:

heb hem vorig jaar gehad was beetje mis gegaan hij viel om... gaf wel harde knallen en bij mij stopte hij niet ...

Dit jaar Zit er een pin onder de kaars. Hierdoor kan je hem makkelijk in de grond steken.

Verkooprijs 2009/2010:

5,00

Laatst bewerkt:
Dit jaar heeft de Thunder Flower 1 schot meer. Verder zit er nu ook een plastic pin onder de kaars, waardoor je hem makkelijk in de grond kan steken.

Verkooprijs 2009/2010:

5,00

Ook deze ga ik dit jaar weer 56:bonk: gebruiken in mijn candle stellage.

grtz
Pyromaniac 1975

Back
Bovenaan