Thunder Ace

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7343
Artikelnaam: Thunder Ace 100 shots
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 100 schots thunder cake met 5 verschillende kleuren en een harde beuk.
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: €49,50

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag gezien in een demo, leuke knalcake, goede knallen en een lekker tempo. Ik vond het het enige positieve WECO product in de demo.

@Vuurwerkbieb:
Dat filmpje is van de WN344 de Thunder Ace 25 shots. Ik was zelf ook even in verwarring. Maar dat filmpje is dus niet van dit product!

Artikelnummer: 7343
Artikelnaam: Thunder Ace 100 shots
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 100 schots thunder cake met 5 verschillende kleuren en een harde beuk.
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: €49,50

Foto:
WN343-3726-470x300.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zou willen dat ik het je met zekerheid kon zeggen. Ik heb de importeurscatalogus hier voor me liggen. Daar staat een ander label / andere foto in. In mijn catalogus is het een langwerpige cake (modelletje 5x20 schots) terwijl de vorm van de foto hierboven 9x10 schots lijkt te zijn. De foto in mijn catalogus zegt 100 schots, terwijl de foto op de site van WecoNL 90 schoten zegt...verwarring alom.

Is er nog belangstelling voor deze 90 schots thunder cake

ik vind hem wat eentonig en het tempo te laag voor die prijs....hadden ze beter een salvo cake van kunnen maken...10x10....zoals de share the flare van zena....die vind ik namelijk wel helemaal top!

Heeft iemand een filmpje van de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal van 2009 of 2010? Werd deze cake toen niet geschoten en schoot dit blokje niet als een malle door?

Back
Bovenaan