The Yellow & Green One

vind het nog steeds niet echt de "YELLOW" and green one. Bovendien vind ik zijn broertje, de Silver and Blue one beter. Deze zal dan ook niet op mijn lijstje staan.

ach deze vergelijk ik met de extreme salut harde burst maar wel nette prijs:D
komt denk ik volgend jaar wel op me lijsje

Hier is mijn film van twee stuks The Yellow and Green One, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind dit een aanrader! :) Hij knalt echt BIJZONDER hard, en heeft erg grote, volle boeketten. De kleur is helder, en de sterren blijven lang hangen. Oh ja. Had ik al gezegd dat de burst echt erg hard is?

Hier is mijn film van twee stuks The Yellow and Green One, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

movie

Ik vind dit een aanrader! :) Hij knalt echt BIJZONDER hard, en heeft erg grote, volle boeketten. De kleur is helder, en de sterren blijven lang hangen. Oh ja. Had ik al gezegd dat de burst echt erg hard is?

Hee Dark Soul, bedankt voor de film man! Ziet er echt ontzettend goed uit! Had ik zeker niet verwacht. Even kijken wat hij hier kost :)

Ik moet inderdaad toegeven dat dit een hele goeie is, en zijn prijs meer dan waard. Ik ben nu nóg benieuwder naar de Silver and Blue One...

Overigens: het was tevens zo'n beetje de enige van de cakes die ik gisteren in Tiel heb gezien waarover ik het bovenstaande kan zeggen. Proline viel me absoluut tegen, en al het Broekhoffspul vond ik nog minder. Maar het weer kan hierin een rol gespeeld hebben omdat het vuurwerk noodgedwongen de hele middag in de regen heeft gestaan, en de wind flink vat had op de boeketten...

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet hier drie cakes tegelijk.

Laatst bewerkt:
Prachtige kwaliteit camera DarkSoul.

Maar goed, ik vind de kleuren erg mooi (heb hem zelf ook op een demo gezien), maar vind zijn broertje toch nog steeds mooier...

Na wat wisselende berichten en ook de negatieve berichten ook voor deze gekozen. Goh wat een burst wat knalt deze hard. De boeketten komen echt hoog en zijn echt mooi groot.

Back
Bovenaan