The Yellow & Green One

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 5087
Artikelnaam: The Yellow & Green One
Netto Kruitgewicht: 280 gram
Aantal Schoten: 19 shots
Effectomschrijving: Yellow + Green with red tail.
Adviesprijs: €27,50
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

5087.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake vanavond live gezien bij het voorschieten voor de films voor de website van GBV
Een goede cake die in een rap tempo zijn effecten er letterlijk uitbeukt
De harde burst van Proline cakes is bekend maar deze gaat echt tekeer zeg.
Verder een mooie mix van gele en groene peonies

vind hem persoonlijk niet bijzonder genoeg voor die 27,50.
maar neemt niet weg dat de cake zelf wel mooi is.
verder valt me de burst erg op in posetieve zin.

Het lijkt misschien niet zo, maar de effecten waren echt groot. Dat viel mij persoonlijk wel op, naast de harde bursts. Voor mij wel 27,50 waard!

Ik vind het jammer dat de pot zo eentonig is..Deze doet me denken aan de Magnificent Magnolia, en die vond ik 3x niks..Nja, dan maar combineren met The Silver & Blue one ^^

Inderdaad, hij is wat eentonig en daarom vind ik hem zijn prijs niet waard. De effecten zijn wel mooi vol en de kleuren lekker helder :)

Uuh kunnen ze dit nier beter the red & green one kunnen noemen?

Precies. Dit is toch geen geel te noemen? Ook geen oranje trouwens. Eerder een of ander lichtbruinig vies kleurtje. Leuk dat er dreunen in zitten, maar dan koop ik wel 'n knalpotje ipv deze zoveelste mislukkeling van Proline :bye:

Morgen hebben we een nieuwe film, hopelijk hebben we de kleur er wat beter op weten te krijgen, maar deze is absoluut geel en groen gekleurd jongens. :)
Harde bursts, grote boeketten, prima kleuren, ja, persoonlijk was ik toch wel gecharmeerd van deze cake hoor, al is ie wat ééntonig. :wink:

Back
Bovenaan