The Spy

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1195
Artikelnaam: The Spy
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: 496.80 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving:
36 schots in fanshape geschoten met het prachtige spider gold effect. Gecombineerd met diepblauw en ghost red is dit heel erg mooi. En in de finale een hele rij all-at-once met neonpaars. Kicken!
Stijghoogte: 20 - 25 meter
Adviesprijs: €59,95
Voorverkoopprijs: €54,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

Screenshot_12.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke cake wel zo op film, goed om te zien dat er nog steeds weer losse waaiercakes uit worden gebracht. Tof voor de afwisseling.

Deze ziet er toch wel tof uit hoor, met name heel sierlijk en dat valt bij de omstanders altijd wel goed in de smaak. De prijs staat mij wel een beetje tegen.
Tempo is prima, alles komt goed tot zijn recht, een klein beetje extra crackling in de boeketten bij het laatste salvo had prima gepast.

hierbij het product filmpje. Leuk maar ik heb er 25 voor betaald niet 42,50

Heb deze in een black friday deal samen met de admiral gehaald voor 50 (30-20 gok ik).
Dit was echt een supervette pot vond ik. het filmpje is leuk, maar geeft geen indruk van hoe deze in het echt ging. Maar voor 30 haal ik m zo weer. Echt een koopje gezien de prijsstijgingen van tegenwoordig.

Heb deze in een black friday deal samen met de admiral gehaald voor 50 (30-20 gok ik).
Dit was echt een supervette pot vond ik. het filmpje is leuk, maar geeft geen indruk van hoe deze in het echt ging. Maar voor 30 haal ik m zo weer. Echt een koopje gezien de prijsstijgingen van tegenwoordig.

Met je eens deze was leuk.

Mooie cake dit. Als ik hem voor de prijzen voorbij zie komen wat hier genoemd wordt dan pak ik hem zeker mee.

Mooi product, maar 2 stuks bij mij hadden beide geen indicatie met hoofdlont of reservelont.

Je moet hem uit het doosje halen en vervolgens heb je een label loos product met 2 lontjes. Hadden meer mensen dit?

Mooi product, maar 2 stuks bij mij hadden beide geen indicatie met hoofdlont of reservelont.

Je moet hem uit het doosje halen en vervolgens heb je een label loos product met 2 lontjes. Hadden meer mensen dit?
Even naar mijn foto's gekeken bij mij zat het stickertje op het doosje. De lont dus door het doosje, hij hoefde er niet uit

Back
Bovenaan