The Sixpack

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 6170
Artikelnaam: Six Pack
Bruto Gewicht: 18200 gram
Netto Kruitgewicht: 2678,4 gram
Aantal Schoten: 216
Effectomschrijving: 216 Schots cake met gouden, rode, groene, zilveren staarten, gouden en zilveren glitter, rode, zilveren, groene, paarse coconut met cracklingeffecten en glitter regen.
Tijdsduur: 240-250 sec
Stijghoogte: 30-35 m
Richtprijs: €199,00

6170-Sixpack-480x480.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
199 pietermannen?:bonk: Deze laat ik bij voorbaat dus al links liggen..

Zit wel drie kilo aan kruit in, dus je hebt 6 x een 500 grammer voor 199 = 33 gemiddeld, dus zo gezien valt het best mee, nu afwachten wat de uitwerkingen zijn van de cakes :)

Deze hele nieuwe lijn van Cafferata doet me uiterst weinig. Vrijwel allemaal rommelig en vaak ook nog erg langzaam. Blij dat ik deze box of andere cake ("mooie gekleurde dahlia's", blij dat ik er niet intrapte) hiervan niet op de gok heb voorbesteld.

Volgens is deze cakebox van redelijk ver gefilmd en met een weinig professionele camera.
Ik ben benieuwd hoe die in het echt is.

A.s zaterdag zal ik vol liefde in de auto stappen voor een ritje naar groningen. Waar ik deze box in ontvangst mag nemen! Vanaf zaterdag zal ik deze box liefkozen totdat ze de er dinsdag de 31e helemaal klaar voor is om mij en de buurt te verrassen met haar verrukkelijke effecten. Wanneer ze er geen bezwaar tegen heeft publiekelijk te worden vastgelegd zal ik haar filmen, zodat jullie van haar (hopelijke) schoonheid kunnen meegenieten!

Het heeft even geduurt, maar hier dan eindelijk mijn ervaring met de sixpack. Deze had ik gewonnen met de prijsvraag van vuurwerkland outlet.
Bij het openmaken van de omdoos, viel het meteen al op dat de sixback geen kooi had: wat dus betekend geen flash, dus zachtere knal en kleinere boeketten. Dit gegeven plus de productvideo heeft mij doen besluiten om de sixpack niet als geheel door te lonten, maar per 2 de lucht in te jagen.

Achteraf bleek dit een goede keus: effecten waren aan de kleine kant, bursst redelijk, was duidelijk te horen dat er geen flash in zat. tempo was wisselend, enkele cakes gingen zeer traag, en in enkele zat een lekker tempo. Wat betreft de kleuren: deze waren erg helder. Al met al een middelmatige box, en voor de prijs van 200 euro veel te duur. Heb wel genoten van deze box, maar zal deze zelf niet kopen!

In alle hectiek van 0.00 uur is de filmer vergeten deze box vast te leggen, dus helaas geen beeldmateriaal.

Back
Bovenaan