The Pyrotechnics Guild International

moontan

VWC lid
The Pyrotechnics Guild International, Inc. presents

"Fargo Firestorm 2007"

Saturday August 4, 2007 through Friday August 10, 2007

at the Red River Valley Fairgrounds in West Fargo, North Dakota

6 dagen lang shows, seminars en competities.

Meer informatie op de volgende website:
www.pgi.org/2007conv.aspx

plus artikel over de PGI
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=2308

Artikel van de PGI over de competities, zoals beste Girandola, beste shell,
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=2307

Laatst bewerkt:
Denk toch wel het MEKKA van de vuurwerkwereld...
Zelf je vuurwerk maken kopen en savonds aan een hele groep tentoonstellen..
Meerdere geweldig mooie shows van mensen die je echt ten top willen vermaken en het niet voor het geld doen...
Enorme projecten van meerdere freaks...
Gewoonweg super lijkt het me...
Hoop hier nog een keer heen te kunnen... (goede baan vinden :cool::rolleyes:)
:bye:

Laatst bewerkt:
Zo denk ik er dus ook over Firespree.
Als ik ooit nog een reis over zee ga maken dan is het naar dit grote gebeuren.
Op dit forum onder algemeen vindt je meer info over de PGI.
En onder het forum video,s staan video beelden van de competities van wie de beste shell maakt, de beste girandola. etc.
6 dagen lang staat alles, maar dan ook alles in het teken van vuurwerk.

Al die filmpjes al gezien maar ben nu nogmaals aant kijken op de secac.com site al die competitie beelden zijn echt geweldig!
Vooral om te zien hoe mensen de beste multibreak te maken en dergelijke geweldige ideeen hebben ze ook al werken ze jammer genoeg niet altijd even goed...
:D

Vergeet niet dat je wel een lid van de PGI moet zijn om deze week toegang te krijgen tot het terein waar de conventie gehouden wordt. Ik ben eens lid geweest en dat is op zich erg leuk want je ontvangt elke 2 a 3 maanden een PGI Bulletin met alle nieuwtjes op vuurwerk gebied.

Inderdaad wel handig om te weten voordat je gaat al kan ik me niet voorstellen dat ze je echt weigeren als je daar voor de deur staat... Maar het kan natuurlijk altijd...
Inderdaad misschien maar eens lid worden binnenkort...

geweldig he. heb ook eens goed op die info site van ze rond gesnuffeld... als je der toch eens heen zou kunnen, echt geweldig al die wedstrijden onderling wie zet het beste showtje neer de mooiste shell etc etc.. super hoor

Zal vats nog meer worden gestookt daar, maar gaaf hoor zo met die pijlen, zitten bizarre tussen zeg, lijken oneindig soms.
Bedankt voor het delen, we wachten op de rest. :)

Goeiemorgen wat een filmpjes zeg!
Ze hebben wel weer echt hun best gedaan op hun pijlen zeg!
Wat langdurigheid hoogte gil en knal niet normaal meer!!!
Werkelijk fantastisch
En dan die van de open shooting die eerste blinker laat echt een geweldig mooi spoor achter zeg :D
En dan de gastank salutes heerlijk :D
En die meerslagen werkelijk super! ZO HARD!
Superfilmpjes!

Moet ik eerst een aantal sponsoren vinden voor het ticket want als student verdien je geen vetpot :rolleyes:
Maar eigenlijk moet het wel een keer.... :p
Geen echte keuze eigenlijk eerder een verplichting werkelijk fantastisch wat ze daar doen en kunnen!
Aan jou heb ik waarschijnlijk wel een reisgenoot ga ik vanuit :p

Moet ik eerst een aantal sponsoren vinden voor het ticket want als student verdien je geen vetpot :rolleyes:
Maar eigenlijk moet het wel een keer.... :p
Geen echte keuze eigenlijk eerder een verplichting werkelijk fantastisch wat ze daar doen en kunnen!
Aan jou heb ik waarschijnlijk wel een reisgenoot ga ik vanuit :p

Ja, ik heb ontzettend veel zin om dat een keer live mee te maken.
Ik zit zelf te denken aan 2009
Volgend jaar staan er al zoveel festivals op het programma.
En het moet wel leuk en betaalbaar blijven.

:wink:

Dat ben ik helemaal met je eens moontan...
Maar het blijft toch iets wat ik toch graag een keer wil meemaken het is zo een andere wereld zodra je dat terrein oploopt werkelijk fantastisch lijkt me dat...
Alleen het is waarschijnlijk wel zo dat als je eenmaal geweest bent er geen stoppen meer aan is... :rolleyes:
We zien het wel :wink:

Dat ben ik helemaal met je eens moontan...
Maar het blijft toch iets wat ik toch graag een keer wil meemaken het is zo een andere wereld zodra je dat terrein oploopt werkelijk fantastisch lijkt me dat...
Alleen het is waarschijnlijk wel zo dat als je eenmaal geweest bent er geen stoppen meer aan is... :rolleyes:
We zien het wel :wink:

Twee zielen met één gedachte
We gaan er over vergaderen en dan komen we er samen wel uit. :wink:

Back
Bovenaan