The One

Magic had het tegen mij.....

Ik heb hem wel live gezien. Het is een heel rap blok, met heerlijke timing inderdaad.
De mines zijn goed, de boeketten op hoogte vond ik helaas toch aan de dunne kant...
Voor de prijs is het geen supertopper, eerder een standaard blok dat te hoog in de boom zit.

Hierbij sluit ik me aan.
Heb hem gisteren bij de vuurwerkshow van abc-drukshop gezien.
De cake heeft inderdaad geen loeiharde burstknallen en de boektten waren ook wat karig qua omvang. Op de film kwam die beter uit de verf dan in het echt.:cool:

Ik vond 'm precies zo presteren als ik verwachtte van de film: matig. Wou het even afwachten, want vond de boeketten maar mager gevuld en niet groot lijken op film. Dat blijkt dus in 't echt ook zo te zijn. Het lanceren is bijna nog heftiger dan de burstknal... Ik vind 't geen opvallend goede cake.

Twee stuks The One, geschoten tijdens de demo van Harten 4 te Veenendaal, 17 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze nu voor het eerst gezien. Hij is niet slecht, maar de The Fan van Lidu is veel beter, en ook nog eens 15,- goedkoper! Heb je de keuze, ga dan voor The Fan. Heb je de keuze niet, zoek dan naar een andere waaier cake. Want voor 60 euro is deze echt wel wat duur. Hij is niet slecht, maar het zijn inderdaad vrij matige boeketten met weinig bijzondere dingen erin.

Eindelijk eens in het echt kunnen zien ja en ik deel de mening van de anderen tot nu toe, hij is leuk, maar te duur en vooral de mines en tails zijn het goede aspect van de cake, de boeketten zijn nogal mager.

Wat Jorik zegt, The Fan is echt beter én flink goedkoper, zou bij de keuze zeker daar voor gaan. Op mijn lijstje wijzig ik hem ook naar The Fan. :p

Laatst bewerkt:
Nog een demo filmpje. Dit maal Busscher op 18-12-2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en de omgelabelde The One met de naam Fan-Tastic uit de X-treme collectie

+ YouTube Video

Ik had er meer van verwacht :(

Laatst bewerkt:
Ik heb The one gescoord voor 30 euro. Ben benieuwd maar voor 30 euro moet het wel een topper zijn. Deze bak gaat eruit.:bye:

Back
Bovenaan