The hacker

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 906
Artikelnaam: The hacker
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 124,8 gram
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: 16 schots titanium-blok! Rode, groene en gele kris-kros effecten, gele en blauwe bouquetten en blauwe parels. Met finale!
Tijdsduur: 19 sec
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: 12,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

906_Lesli_Next_Generation_The_Hacker_new_2010_groot.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
x-shape zou gaaf zijn, maar zal vast wel niet met dit prijskaartje en lage aantal shots. Geen importeur is daar tot nu toe mee gekomen (toch?). een droom... Nee, 't zullen crossettes zijn, ook leuk.

Ik eet een silver salute op als die effectbeschrijving klopt.

Rode, groene en gele crosette's, blauwe peonies en blauwe parels. en dan gecombineerd met titanium salute's. En dan ook nog met finale.

Ik wacht eerst even op een demo....

Ik gok erop dat ze het een titanium blok noemen, omdat er misschien in de finale een paar ti-boekketjes in zitten, het lijkt met niet dat de effecten gecombineerd zullen zijn. Als het wel klopt, dan gaan wij samen dineren heartworm.. jij een SS en ik een big MC Thunder:p

Ik ben benieuwd wat Lesli van deze cake heeft gebakken!!
Zoveel moois in een 16 shots cake lijkt haast te mooi voor woorden.
De demo en de films zullen uitsluitsel geven.

Het lijkt me wel echt mega als Lesli hier inderdaad met een goede crosettecake op de markt komt.. ik sta in de rij hoor!

Tsja, hoe sierlijk een effectomschrijving er ook kan staan, zegt het nog niets over de echte uitwerking van de cake. Het klink goed, het zal mij benieuwen.

Misschien bedoelen ze met dat criss cross geschoten de tails uiteen spattend in blauwe bouquetten, alleen blijven die parels voor mij dan een vraagteken. Het klinkt allemaal onwijs gaaf in de oren, maar ik vraag me af of dit allemaal wel in een 16 schots cake mogelijk is. Ik ben benieuwd naar een filmpje of een demo waar hij te zien is.

De crossettes komen een beetje slap over, maar ik vind het wel een goed concept, de combinatie tussen de zachte willows en de loeiharde burst.
Vind hem zijn prijs van €14,95 in elk geval wel waard :)

Oh dat vind ik nog een verrassend goed blokje. Aparte afwisseling, crossette en salute.
Ziet er goed uit en als gratis artikel is het natuurlijk helemaal geweldig.

Deze vandaag op de demo gezien. Ik vind het een aparte combi van effecten. De rustig ploffende crossettes die opzich leuk zijn, maar af en toe wat voller of beter uitgewerkt hadden mogen worden, in combinatie met de harde saluteknallen waarop niets is aan te merken.
Als gratis pot zeker een leuk ding, en naar mijn mening leuker dan de banzai.

Hier is mijn film van deze cake!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De crossette vond ik erg matig. Sommige plopten wel aardig open, maar het merendeel niet. De knallen zijn wel goed hard.

Na al die filmpjes bekeken te hebben, leuk om er gratis bij te krijgen, maar zou um zeker niet los kopen. De crossettes komen matig over, de knallen gaan dan nog redelijk. Ik mis enigszins de snelheid ook wat. Maar misschien verwacht je dan ook wel te veel voor deze prijs.

Back
Bovenaan