The Great Wall [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6325
Artikelnaam: The great Wall
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: grams
Aantal Schoten: 3 x 108 schoten
Effectomschrijving:
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/3
Adviesprijs:
Adviesprijs 2023: € 399,00
Voorverkoop 2023: € 379,00
Onlineprijs 2023: € 319,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn echt prachtige boxen ( even los van de prijsdiscussie ). Goede afwisseling, mooie effecten die me soms enigzins aan het oude Pangu en Evo doen denken zoals spiderfloss crackling en zo nog wat effecten. En dat eerste effect zie je ook zo goed als nooit meer op de markt, omdat men vaak alleen burst wilt. Maar dat is zo'n effect die het bij de 'normale consument' goed doet.

Mooie set, lekker gevarieerd, goed tempo. Mist alleen een duidelijke finale. Deze komt op de lijst voor volgend jaar

Hele mooie set, ben benieuwd naar straatfilmpjes, tempo bevalt me zeker, potentieel voor 2024

Deze set is echt heel dik. Als deze zo in de straat komt dan zou die heel hoog op het lijstje staan. Voor dit geld zou ik niet zo snel een gok nemen maar hou hem nog even in de gaten.

Ik ben wel fan, veel goud, mooie kleuren. Het enige wat ik me afvraag, hij had tussendoor wel één keer van schietrichting mogen wisselen? Finale had, gezien het aantal schoten wel een salvo extra mogen bevatten. Toch geïnteresseerd en benieuwd wat voor prijs vwfeestje deze gaat geven. :p

Back
Bovenaan