The Garden

RF JEROEN

VWC lid
thegardengroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1480
Artikelnaam: The Garden
Bruto Gewicht: 2457
Netto Kruitgewicht: 102,40 (x3)
Aantal Schoten: 16 x 3
Effectomschrijving:

Bright Eyes (RFC 1450)

A: red wave crackling B: purple wave crackling C: green wave + golden strobe D: golden wave + green strobe

Big Oak (RFC 1451)

A: purple dahlia + green strobe w/red tail B: blue tail to blue star + golden strobe C: green tail to red blue crackling

Blooming Tulips (RFC 1452)

A: red blue yellow peony B: golden green pink peony

Richtprijs: €19,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Haha, leuke wijziging! :D
Nu is het opeens veel en veel goedkoper, die neefjes hebben geluk he :p

Als dit pakket 21 euro word, dan ken ik iemand (van vwc he) die er zeker 2 kartonnen van inslaat:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke prijs, ben benieuwd naar de effecten, zal hij de Heavy 3 van Wolff overtreffen, ik heb er alle vertrouwen in dat dat zo zal zijn. :D

De prijs is dus €19,95.
Voor mensen met een klein budget is het een leuk pakketje, maar ik vind dat Royal betere producten heeft. Ik vond de boeketten een beetje klein overkomen namelijk. Ik zou eerder voor een ander pakket kiezen zoals China by Night of The Factory Collection.

Maar 20 euro is natuurlijk geen geld voor 3 potten, dus voor mensen met een groter budget zijn ze ook leuk, maar dan lijkt het me meer iets voor 's avonds.

De prijs is dus €19,95.
Voor mensen met een klein budget is het een leuk pakketje, maar ik vind dat Royal betere producten heeft. Ik vond de boeketten een beetje klein overkomen namelijk. Ik zou eerder voor een ander pakket kiezen zoals China by Night of The Factory Collection.

Maar 20 euro is natuurlijk geen geld voor 3 potten, dus voor mensen met een groter budget zijn ze ook leuk, maar dan lijkt het me meer iets voor 's avonds.

Ik snap je niet helemaal.
Dit pakket is zeer concurrerend tov de Heavy 3 van WOlff.

Royal heeft betere producten, maar dit is toch wel een heel slimme zet.

Hallo ik heb een vraag. zijn de boeketen nu zo klein of komt dat door de afstand op de filmpjes?

Mvg

Afstand is vrij fors ja. Denk dat de camera's zeker meter of 30 achter de bezoekers opgesteld stond.
Boeketten zijn iets groter dan die van Heavy 3 en de potjes schieten iets rustiger.

Boeketten zijn zeker niet groter dan die van de Heavy 3, maar de potten zijn wat origineler in effect-samenstelling.
Vooral pot 3 vond ik erg mooi! Die multi-color peonies waren fantastisch gekleurd.

Ik vind het toch wel een mooi pakket hoor. Drie 16 shots cakes voor een mooie prijs. De effecten zijn afwissleend en gewoon goed. Ook voor de gewonde consument intressant denk ik.

Ik zou dit pakket wel kopen maar Royal Fireworks heeft helaas geen verkoopunt in Zeeland....:frusty:

:bye:

de boeketten zijn vrij klein, maarja wat wil je voor deze prijs..
De kleuren komen daarentegen echt helder over, de roze en paarse peonies springen eruit, altijd een leuke combo. Leuk setje zo.

Ik vond dit zeer grappige potjes. Boeketten waren inderdaad best klein, maar voor de prijs vind ik dit gewoon een topper.

Back
Bovenaan