The Four Horseman [Uitloop 2019]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 646
Artikelnaam: The Four Horseman
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1920 gram
Aantal schoten: 400 - compound
Effectomschrijving: I. Rode staarten tot limoen kleurige effecten, Groene staarten tot oranje effecten, Zilveren staarten tot groene en crackling effecten
II. Zilveren staarten tot rode palm, Zilveren staarten tot groene palm, Zilveren staarten tot zilveren palm, Groene staarten tot gouden regen.
III. Roden, blauwe, groene en zilveren staarten tot zilveren, rode en gouden blink en chrysanthemum.
IV. Zilveren staarten tot zilveren blink

Max. tube diameter: 18 mm
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 229,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0646-the-four-horseman_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze bak was echt heeeeel erg dik tijdens de demo gisteren! Ik denk voor velen de favoriet van de avond zelfs

Deze bak was echt heeeeel erg dik tijdens de demo gisteren! Ik denk voor velen de favoriet van de avond zelfs

Hij was indrukwekkend mede door het tempo en snelheid idd, maar smaken verschillen heb gister toch nog mooiere compounds en vette waaiers gezien.

Inderdaad een erg lekker boxje. Natuurlijk even gefilmd dus bij deze :wink:
Hopelijk een beetje fatsoenlijk aangezien dit met een smartphone gedaan is..

Ik hoop dat de uitwerking beter is dan de spelling van de naam...manmanman

Helemaal mee eens. Er is iets gruwelijk fout gegaan; het zou 'The fourth horseman' worden, en dat is later aangepast naar 'four horsemen'. De 'a' is helaas blijven hangen...

Iemand die weet wat deze box moet gaan kosten? Vind het een erg leuke box zo met al die salvo's namelijk.

De adviesverkoopprijs is inderdaad €229,99. Let wel; het gaat om de adviesprijs waarvan een winkelier uiteindelijk (in bijvoorbeeld een freakactie) mag afwijken. De 'I've got the power' is met een adviesprijs van €49,99 inderdaad voordeliger als je hem 4x aanschaft, alleen moet je hem nog wel zelf doorlonten. Verder heb je dan 4x hetzelfde blok, wat bij de Horseman niet het geval is.

Ik denk dat we een prachtige compound in huis hebben met deze bak, en of je de volle mep er voor wil betalen is uiteraard helemaal aan jezelf.

De adviesverkoopprijs is inderdaad €229,99. De 'I've got the power' is met een adviesprijs van €49,99 inderdaad voordeliger als je hem 4x aanschaft, alleen moet je hem nog wel zelf doorlonten. Verder heb je dan 4x hetzelfde blok, wat bij de Horseman niet het geval is.

Voor 230 euro kun je ook een 3 x 100 schots boxen kopen, dan heb je 6000 gram aan kruitgewicht uit 25 of 30 mm tubes :angel: Tevens heb je dan ook verschillende effecten :)

Back
Bovenaan