The Cube

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
the_cube.jpg

Artikelnummer: 1605
Artikelnaam: The cube
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 270 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: brede gouden boeketten met rode en groene sterren. Grote palmboeketten met blauwe sterren en glitter mijnen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 29,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film van demo 21 okt jl:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Jammer dat de 19 shots niet meer zoals "vroegah" overal gewoon 19 euro zijn, maar ja tijden veranderen :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat de 19 shots niet meer zoals "vroegah" overal gewoon 19 euro zijn, maar ja tijden veranderen :wink:

Naast de Extreme Salute is er niet eerder een 19s onder de 20,- euro geweest volgens mij. De 1500cc en Dutch Champion van BKV zijn zelfs van fl. 59,95 naar de €30,- euro gegaan.

Ik had het blokje graag wat goedkoper gezien. Dat dan weer wel. Een introductieprijs van 18,50 a la Stars over Paris had erg mooi geweest :)

Naast de Extreme Salute is er niet eerder een 19s onder de 20,- euro geweest volgens mij. De 1500cc en Dutch Champion van BKV zijn zelfs van fl. 59,95 naar de €30,- euro gegaan.

Ik had het blokje graag wat goedkoper gezien. Dat dan weer wel. Een introductieprijs van 18,50 a la Stars over Paris had erg mooi geweest :)

:bonk: stupid me, ik begin waarschijnlijk al dement te worden en kan geen prijzen meer onthouden :D

Laat ik het dan anders zeggen: in mijn optiek hoort een 19 shots max 20 euro te kosten en een 500 grammer max 50 euro. Maar goed laten we de handel vooral niet dood gaan maken en hopen dat de duurdere cakes echt iets bijzonders hebben en daardoor de meerprijs rechtvaardigen.

Tja dan toch maar weer naar belgie voor de 19shots assorted;-)
Kmoet zeggen dat deze cake mij wel is bevallen vanaf de film.
Als ik in de gelegenheid ben zal ik hier eentje van meenemen.

greetzz

super pot. Lekker die drie schoten tussendoor. Zeker dat goud met die vallende kleuren zijn mooi. Voor mij (hangt af van de prijs) op het lijstje.

Heel erg mooie cake hoor, lijkt bijna wel uit de Xplosion serie te komen :p En die €30? Mwah...best te doen.

Ik denk altijd zo: 500 gram = €50. 200 gram = €20 (en dus 100 gram = €10 enz.)
Dat vind ik over het algemeen redelijke prijzen. Uitzonderingen daargelaten, omdat je niet alles over één kam kunt scheren.

Even over de cake: Dit was één van de cakes die mijn aandacht al te pakken had gisteren na alleen het lezen van de omschrijving.
Vind het een geweldige bak, die ik graag in mijn collectie zou willen. Prachtig hoe hij met veel geweld begint, het dan even rustig aan doet en dan weer naar een climax gaat. Vind €29,95 echter wel net iets te veel geld. Twijfelgeval dus.

Deze cake spreekt mij meteen al aan qua label, echt heerlijk om te zien, daarnaast is het een 19 schots cake in een vierkante cake en niet zoals gewoonlijk een ronde en de uiteindelijke uitwerkingen van deze cake vind ik mooi met een leuke afwisseling en met een effect a la de sniper erin.

tja ik twijfel me een ongeluk over deze cake .
dat hij mooi is , is onbetwist .
maar ja die prijs wat maakt die prijs dan zo gerecht vaart .
hebben ze duurdere grond stoffen gebruikt ??
wie zal het zeggen

Deze cake is echt super! In mijn ogen vind ik dit tot nu toe de beste 19sh cake die ik gezien heb.

Is hij de 30 euro waard? Zoals ik hem op film zie zeg ik ja. Voor een zeer bijzondere 300grammer in mijn ogen, kan je best 30 euro er voor neer leggen. Zoals er al word gezegd: kost een goede 500grammer 50euro, dan is het een goede prijs. En nu is er een goede 300grams cake, en dan vinden veel mensen dit te duur. Okee, andere 19sh assorted cake's bevatten betere prijzen zoals die van het buurt assortiment. Maar ik vind dit een bijzondere cake.

Met deze cake is absoluut niks mis.
Mines, w-Shapes, tempoversnellingen en mooi uitgewerkte effecten.Met een iets goedkopere prijs een absolute must have.

erg mooie 19 schots cake.
Vooral de W shape salvos spreken me erg aan.
En zoals gewoonlijk is de Wolff kwaliteit er vanaf te lezen.
Prijs lijkt me rechtvaardig.

Goh, ik vind het juist wel een lekker prijsje. Het zijn dan wel maar 19 schoten, maar wel van super kwaliteit. Dat heb ik liever dan mindere kwaliteit en 20,00 euro.

Bij mij komt deze zeker op de lijst. Een cake met veel variatie, daar houd ik van.

Super mooie cake 30 euro is misschien veel geld voor een 19 shots cake. Maar bij de meeste Dynasty dealers krijg je 10 a 15 % korting in de voorverkoop dan kost deze topper maar 25,50 tevens de prijs die ik er voor over heb.

Mooi cake, als je deze inderdaad met korting kunt krijgen heb je zeker waar voor je geld.

Staat bij mij op het lijstje!

Super mooie cake 30 euro is misschien veel geld voor een 19 shots cake. Maar bij de meeste Dynasty dealers krijg je 10 a 15 % korting in de voorverkoop dan kost deze topper maar 25,50 tevens de prijs die ik er voor over heb.

goed van je dat je de kortingen ff aanhaalt .
want dat kan zeker een doorslaggevende factor zijn :D

Back
Bovenaan